۱۳ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف و ضبط ۱۳ تن انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار گفت: نقش بی بدلیل خبرنگاران در جامعه غیر قابل انکار است.

 وی  با بیان اینکه رسانه ها در استان خراسان جنوبی تعامل خوبی با نیروی انتظامی داشته اند، افزود: توسعه امنیت بخش عمده ای آن به همین تعامل رسانه و پلیس بر می گردد.

سردار شجاع با اشاره به تماس های پلیسی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ در استان بیان کرد: ۶۴ هزار و ۸۰۹ مورد تماس از ابتدای امسال تا کنون با مرکز ۱۱۰ برقرار شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مجموع تماس ها ۱۵ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: تماس های عملیاتی ۱۸ درصد، راهنمایی و ارشاد ۳۰ درصد و تماس های غیر قابل رسیدگی ۵۵ درصد افزایش داشته است.

وی از کشف و ضبط ۱۳ تن انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون در استان خبر داد و بیان داشت: دو هزار نفر از افرادی که در حوزه مواد مخدر اعم از خرده فروش و قاچاقچی دستگیر شده اند.

سردار شجاع با اشاره به کشف و ضبط هزار دستگاه ماهواره و تجهیزات مرتبط با آن در استان عنوان کرد: انواع کشف سلاح ۹درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به افزایش ۸۰۰ درصدی کشفیات سوخت در استان از ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: ۲۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

وی  با بیان اینکه  در سرقت های مهم از جمله خودرو و منزل در استان کاهش داشته ایم، عنوان کرد: سرقت منزل ۱۱ درصد و سرقت خودرو ۳۰ درصد کاهش داشته است.

به گفته سردار شجاع  بخشی از این کاهش سرقت ها مرتبط به مردم در توجه به توصیه های پلیسی است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سرقت های خرد افزایش ۳۴ درصدی داشته است، افزود:  کشف سرقت ها در استان ۲۴ درصد افزایش داشته است.

 وی با بیان اینکه  از ابتدای امسال  ۴۴۰ مورد تست سلامت رانندگان حوزه مسافری و باری انجام شده است، عنوان کرد: در حوزه توزیع و مصرف مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان بیش از ۳۵۰ خودرو از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

 به گفته وی از ابتدای امسال  دو هزار فقره گواهینامه صادر شده است.

انتهای پیام/ ط آ

برقراری بیش از ۶۴ هزار  مورد تماس با مرکز ۱۱۰ از ابتدای امسال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.