آیت الله دری نجف آبادی؛

خبرنگاران با معرفی کارنامه درخشان نظام، نقشه شوم و تخریبگر دشمن را نقش برآب کنند

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: خبرنگاران با معرفی کارنامه درخشان نظام، نقشه شوم وشوم و تخریبگر دشمن را نقش برآب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمودصارمی و روز خبرنگار، اعلام کرد: هم اکنون که استکبار جهانی با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه ای، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در صدد تخریب و تضعیف عملکرد ۴۰ ساله نظام اسلامی است خبرنگاران باید در این شرایط با معرفی کارنامه درخشان نظام، این نقشه شوم دشمن را نقش برآب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام آورده است:

تشریح و تبیین دستاورد‌های ۴۰ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی حاکمیت اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی در جامعه به خصوص بین جوانان و نوجوانان محور برنامه‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران باشد.

بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ساختار حاکمیت دینی و الگوپذیری از ائمه معصومین (ع) و موازین قرآن کریم به عنوان نماد مردم سالاری دینی در همه جهان بی نظیر است و صیانت از این نظام مقدس در گرو پشتیبانی همه جانبه آحاد ملت به خصوص اصحاب قلم، رسانه، نخبگان و صاحبنظران است.

خبرنگاران باید شرایط کشور در همه بخش‌های نظامی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، بهداشتی، آموزشی و اقتصادی پیش از انقلاب را به خوبی درک کرده و با ارائه اعداد و ارقام، میزان تفاوت این بخش‌ها را با شرایط بعد از انقلاب برای مردم تشریح کنند.

خبرنگاران باید بر اساس مواضع جمهوری اسلامی حرکت کنند و از انتشار اخباری که تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد خودداری کرده و در راستای ایجاد آرامش در جامعه گام بردارند.

خبرنگاران باید با سلاح علم، دانش و منطق و بدون حب و بغض عملکرد دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت مشاهده ضعف و کم کاری با نقد منصفانه، مدیران را آگاه کنند.

مدیران دستگاه‌های دولتی و خصوصی نیز باید بدانند که نقد منصفانه زمینه ساز اصلاح جامعه است و نه تنها نباید از نقد هراس داشته باشند بلکه باید از این مقوله استقبال کنند چرا که ما در دولت اسلامی خدمت می‌کنیم و هر انتقادی که باعث جلوگیری از اسراف بیت المال شود، برای مسوولان نظام ستودنی است.
نباید جناح بازی‌های سیاسی باعث شود تا خبرنگاران از رسالت اصلی خود که همانا انتشار اخبار صحیح نظام و دولت برای اقشار مختلف مردم است، فاصله بگیرند و حل مشکلات جامعه همراه با خنثی سازی توطئه‌های دشمنان باید سرلوحه امور این بخش از جامعه قرار گیرد.

در پایان یاد شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی که به همراه هشت نفر دیگر از دیپلمات‌ها وکارکنان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف مظلومانه بدست جهالت و تعصب در روز ۱۷ مرداد ماه ۱۳۷۷ به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم و برای رهبر عزیز و ملت شریف آروزی توفیق و سربلندی داریم.

انتهای پیام / ج

پیام نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.