مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی تشریح کرد:

برنامه‌های کمیته مردم نهاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی +عکس

مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی برنامه‌های کمیته مردم نهاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه کمیته مردم نهاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با حضور اعضا در سازمان تبلیغات اسلامی استان در اراک برگزار شد و حجت الاسلام قربان پور مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی برنامه‌های این کمیته را تشریح کرد.

حجت الاسلام قربان پور افزود: ایجاد پایگاه‌های فرهنگی در پارکها، برگزاری برنامه نشاط اجتماعی در جامعه، برگزاری گفتمان دینی، گرد همایی ویژه مداحان، تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مسابقه کتاب خوانی و دیدار با شهدا و تولید محتوا در فضای مجازی جهت اهیای هویت دینی و ایجاد همبستگی مردم از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه باید با مردم ارتباط چهره به چهره وجود داشته باشد و به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات آن‌ها توجه کرد اضافه کرد:۳۷۰ ثمن در استان مرکزی وجود دارد که سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های سلامت، خیرین، بازرسی، فرهنگ، آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل فعالیت دارند.

تمامی جایگاه ولایت و حاکمیت در خطبه غدیر پاسخ گویی شده است

مدیر کل سازمان تبلیغات استان مرکزی ادامه داد: تمامی جایگاه ولایت و حاکمیت در خطبه غدیر به صورت پاسخ گویی مسائل مطرح شده است و تبیین موضوع این خطبه در سطح جامعه میتواند کاری بزرگ در کشور باشد.

وی تصریح کرد: اگر هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد این آمادگی لازم در سازمان تبلیغات وجود دارد و از نظرتامین هزینه‌های تبیین این خطبه اعلام آمادگی می‌کنیم.

برنامه‌های کمیته مردم نهاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.