لاریجانی قبل از رای‌‌گیری در باره استیضاح ربیعی:

هیات نظارت بر نمایندگان ادعای وزیر کار در مورد یکی از نمایندگان را بررسی می‌کند

رئیس مجلس گفت:‌ هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ادعای مطرح شده از سوی وزیر کار در مورد یکی از نمایندگان را بررسی خواهد کرد.

نمایندگان و دولتی‌ها اسامی متخلفان به بنده اعلام کنند/ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان سریعا تکلیف را مشخص می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس بعد از پایان اظهارات مخالفان و موافقان استیضاح قبل از رای گیری خطاب به نمایندگان و دولتی‌های حاضر در مجلس گفت: مطالبی مختلفی در این جلسه گفته شد که می‌توانست بیان نشود زیرا برخی از آنها نادرست بود.

وی تصریح کرد: آقای ربیعی نامه‌ای را به بنده داد و گفت درباره شرکت مس است، اما برای شرکت بهزیستی راهور بود که گفته شده پورابراهیمی برای ریاست فلان فرد بر این شرکت رایزنی می‌کند.

لاریجانی تاکید کرد: نامبردن از افراد در این نشست غلط بود و از دولت و به ویژه ربیعی خواهش می‌کنم اسامی فردی را اعلام کردند پول می‌گیرند را به ما بگویند تا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان سریعا به این موضوع رسیدگی کنند.

رئیس مجلس خطاب به نمایندگان و ربیعی گفت: چرا حرف مبهم می‌زنید شاید طی این مدت نماینده‌ای رایزنی کرده باشد اما نشنیدید که فردی برای خودش پولی بگیرد و چرا با این گونه سخنان فضا را ملتهب می‌کنید.

وی ادامه داد: چرا نمایندگان مجلس در حرف های خود فضا را تیره و تار نشان می‌دهند، لذا نمایندگان و دولت اسامی افراد را بدهند تا هر چه سریع‌تر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تکلیف را روشن کند جلسه استیضاح می‌توانست بهتر از این پیش برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار