ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش سوزی انبار نگهداری از موادشیمیایی در شهر ری/ حادثه مصدومی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک انبار نگهداری از موادشیمیایی در شهر ری خبر داد.

آتش سوزی انبار نگهداری از موادشیمیایی در شهر ری/ حادثه مصدومی نداشتسیدجلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 11:24 ظهر امروز(چهارشنبه) حادثه آتش سوزی در یک انبار نگهداری از مواد شیمیایی در شهر ری، خیابان انبار نفت به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکرهای آب و بالابر به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک شهرک صنعتی بود که داخل آن تعداد زیادی سوله نگهداری از مواد شیمیایی و نفتی وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: یکی از سوله‌های این شهرک که به  انبارهای کوچک به وسعت 100 متر مربعی تقسیم شده بود، دچار حریق شده بود.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشان ها به محل حادثه رسیدند، این انبار کاملا شعله ور بود. به گونه ای که آتش از سقف ها به بیرون زبانه می‌کشید و آتش به سرعت در حال سرایت به انبار و سوله های مجاور بود.

وی بیان کرد: آتش‌نشان‌ها از چند جهت شروع به خاموش کردن آتش کردند و حتی بخشی از سقف ها را برش دادند و به وسیله کف مخصوص شیمیایی عملیات خاموش کردن آتش را از پشت بام آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در این حادثه هیچ مورد مصدومیتی گزارش نشده است و آتش نشان ها توانستند آتش را تحت کنترل خود قرار دهند.

ملکی گفت: در حال حاضر آتش نشان ها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار