اعضای باند4 نفره ای که با ترفند نصب غیر مجاز کنتور برق از شهروندان بالغ بر 2 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان دستگیر شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمد حسین اسماعيلی سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی اینکه فردی به همراه 3 همدست دیگر خود با غصب عنوان مأمور اداره برق به صورت غيرقانونی اقدام به نصب کنتور و اخذ انشعاب از شبکه و انتقال برق سراسری برای شهروندان کرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهمان در ازای دريافت مبلغ 4 تا 8 ميليون تومان اقدام به نصبب کنتور تک فاز و سه فاز می کردند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام با تحقيقات ميدانی گسترده و تلاش شبانه روزی مأموران، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و هر 4 نفر برای رسیدگی قانونی برای جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

 

دستگیری کلاهبرداران در اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.