نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سالهای اخیر با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس اعتبارات حوزه ورزش در کشور رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا کریمی در آئین بدرقه ورزشکاران اردبیل به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا در اردبیل اظهار داشت: ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران با کمترین امکانات به مسابقات مختلف اعزام شده و همیشه برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند که امیدواریم در این مسابقات نیز ورزشکاران کشورمان به ویژه ورزشکاران استان اردبیل بتوانند نتایج درخشانی کسب کنند.

وی گفت: نمایندگانی از 42 رشته ورزشی از ایران در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا حضور خواهند داشت و امیدواریم روزی برسد که از استان اردبیل در تمامی رشته‌های اعزامی به این مسابقات نماینده داشته باشیم  چرا که واقعا ورزشکاران استان این ظرفیت و پتانسیل را دارند.

کریمی افزود: مجلس به رشد و توسعه ورزش در سطح جامعه توجه ویژه‌ای داشته و حتی اعتبارات حوزه ورزش نسبت به سالهای گذشته در چند سال اخیر بسیار ارتقاء یافته است و منابع مناسبی نیز در این حوزه تخصیص یافته است.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: ورزش به عنوان عامل اصلی سلامت و نشاط جامعه می‌باشد که امیدواریم بخش خصوصی در استانهای کمتر توسعه یافته با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش بتواند جوانان را به ورزش علاقه‌مند کرده و آنان را در حوزه ورزش فعال کنند.

کریمی بیان کرد: باید از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل حمایت شود تا سرمایه‌‌داران برای سرمایه‌گذاری در این استان ترغیب شده و به دنبال آن در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.