رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خبر داد؛

آغاز طرح بخشودگی دانشجویان بدهکار معوق به صندوق رفاه از امروز

یزدان مهر از آغاز طرح بخشودگی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه و تقسیط مجدد بدهی از امروز تا ۱۰ شهریور خبر داد.

آغاز طرح بخشودگی دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه از امروزذوالفقار یزدان مهر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طرح بخشودگی جرایم دانشجویان از  امروز ۲۰ مرداد تا ۱۰ شهریور برای حال رفاه دانشجویان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویانی که بدهی خود را کامل پرداخت کنند از بخشودگی ۱۰۰ درصدی بهرمند می‌شوند.

یزدان مهر بیان کرد: با تدبیر صورت گرفته منابع را به ۲ برابر افزایش دادیم به طوری که سال گذشته ۴۱۷ میلیارد تومان منابع داشتیم و امسال با مساعدت دولت این رقم به ۶۷۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

  ۸۰ درصد دانشجویان وزارت علوم شهریه‌پرداز هستند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم شهریه‌پرداز هستند و به دلیل محدودیت منابع دولتی ردیف شهریه در ردیفی متفرقه قرار گرفته است همچنین از حیث پرداخت وام شهریه در محدودیت بودیم، اما تلاش کردیم از درآمد‌های اختصاصی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد:صندوق رفاه دانشجویان باتوجه به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر، در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش آموختگان و برای مراعات و رفاه حال دانش آموختگان بدهکار و فراهم ساختن تسهیلاتی برای بازپرداخت بدهی بدهکاران معوق و طرح بخشودگی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنها را اجرا می کند.

شرایط بخشش صد درصدی جرایم بدهکاران

یزدان مهر عنوان کرد: در اجرای این طرح دو گزینه برای دانش آموختگان در نظر گرفته شده که در گزینه اول، دانش آموختگان می توانند با بازپرداخت کل بدهی خود به صورت یکجا از بخشش صد درصدی جرایم بهره مند شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآوری کرد:دانش آموختگان برای استفاده از این طرح می توانند با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان  و انتخاب گزینه طرح بخشودگی از مزایای آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار