در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آفت تکرار گریبان گیر موسیقی کشور/تهیه کنندگان صرفه جو, معضل شاعران شده اند

حامد عسگری شاعر گفت:تولیدات موسیقی دچار تکرار شده و پیشنهادات خوب، با رویکردی نوین به دست او نمی رسد.

آفت تکرار گریبان گیر موسیقی کشور/تهیه کنندگان صرفه جو معضل شاعران شده اندبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند ماهی است که قطعه ای با شعر حامد عسگری شاعر و ترانه سرای کشورمان منتشر نمی شود. شاعر تیتراژ برنامه «امضاء» این روز ها کمی از موسیقی ایران فاصله گرفته است که به همین دلیل با عسگری گفتگو کردیم.

عسگری در خصوص فعالیت های اخیرش گفت: این روزها هیچ فعالیتی با موزیسین ها و خوانندگان ندارم چراکه احساس می کنم، تولیدات موسیقی  دچار تکرار شده و کارهای خوبی از نظر محتوا و از لحاظ فضا به دستم نمی رسد.

وی افزود: این روزها بیشتر تولیدات موسیقی کشور شبیه به هم شده اند و کاری با فرم جدید و محتوای غنی کمتر دیده می شود. همین موضوع باعث شده که مدتی کار نکنم و ترجیح بدهم که به فعالیت های شخصیم بپردازم.

این ترانه سرا با اشاره به کم توجهی نسبت به شاعران در موسیقی بیان کرد: در موسیقی، خوانندگان و نوازندگان تمام و کمال حقوقشان را دریافت می کنند اما نوبت به پرداخت حقوق شاعران که می رسد، همه تهیه کنندگان، صرفه جو می شوند و به شاعر می گویند دلی کار کن ومتاسفانه تهیه کنندگان موسیقی و خوانندگان برای شاعران قطعات، ارزشی قائل نیستند.

عسگری گفت: تا زمانی که اوضاع همین گونه باشد و پیشنهادات خوبی به دستم نرسد، با خواننده ای کار نمی کنم. البته شعر گفتن را کنار نگذاشته ام؛ چراکه هنرمند بدون تولید اثر دوام نمی آورد.

انتهای پیام/

انتقاد یک شاعر از بی توجهی تهیه کنندگان به پرداخت حقوق آنها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.