بی غم تبریزی: ما برای شکست دادن حریف ویتنامی برنامه داریم

 سرمربی و ستاره تیم فوتسال مس سونگون در آستانه دیدار فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در گفتگو با سایت‌ای اف سی از قهرمانی این تیم ابراز اطمینان کردند.

بیغم تبریزی: ما برای شکست دادن حریف ویتنامی برنامه داریم/علی اصغر حسن زاده: ما آمده ایم تا قهرمان شویمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم فوتسال مس سونگون نماینده کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا فردا (یکشنبه) در دیدار فینال این رقابت‌ها به مصاف تیم «تای سون نام» ویتنام خواهد رفت.
حمید بی غم تبریزی سرمربی مس سونگون  و علی اصغر حسن زاده ستاره این تیم در آستانه این مسابقه از پیروزی شاگردانش بر حریف ویتنامی ابراز اطمینان کردند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) در آستانه دیدار فینال، با مربیان و بازیکنان دو تیم مصاحبه‌ای انجام داده است.

بی غم تبریزی در این مصاحبه با اشاره به پیروزی سخت ۳-۲ تیمش برابر نفط الوسط عراق در مرحله نیمه نهایی، گفت: "ایران همیشه تحت فشار است که در هر مسابقه و حتی در مسابقه با نفط عراق پیروز شود، ما در ابتدا کمی احساس فشار کردیم، اما موفق شدیم این کار را انجام دهیم و به هدفمان برسیم. "

"تای سون نام" تیم جوانی است که مربی بسیار خوبی دارد و ما عملکرد آن‌ها در این مسابقات را تجزیه و تحلیل کردیم ، بخصوص برابر بانک بیروت،  و برای نحوه شکست دادن آن‌ها برنامه‌ای خواهیم داشت. "

ای اف سی با اشاره به زوج طیبی و حسن زاده در تیم  مس سونگون نوشت، آن‌ها قدرت‌های گلزنی ترسناکی در این رقابت هستند و همکاری آن‌ها می‌تواند هر دفاعی را باز کند.

حسن زاده، بهترین فوتسالیست سال آسیا در سه سال گذشته،  از این که در فینال حضور دارد خوشحال است و از پیروزی بر حریف ویتنامی مطمئن است.

او می‌گوید: "کار هنوز انجام نشده است. ما اینجا آمده ایم تا قهرمان شویم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

"به هوادارانمان می‌گویم، بخاطر حمایت از ما از شما بسیار سپاسگزارم. می‌خواهم که برای ما دعا کنید و در نهایت انشااله قهرمان خواهیم شد. "
مس سونگون در این دوره از مسابقات ۳۲ گل زده و ۹ گل دریافت کرده است. حسین طیبی با ۷ گل برترین گلزن این نیم است.
تیم تای سون نام ویتنام هم در بازی‌ها ۲۶ گل زده و ۱۵ گل دریافت کرده و «مینه» با ۵ گل بهترین گلزن این تیم است.


بیشتر بخوانید:طوفان مس در جام باشگاه های فوتسال آسیا/ قرقیزستانی ها در هم کوبیده شدند


انتهای پیام/

اطمینان سرمربی سونگون از کسب قهرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار