نخستین کارگاه " ارزیابی ایمنی غیرسازه‌ای بیمارستان در برابر بلایا" به میزبانی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس گفت: ارزیابی خطر، اولین قدم در برنامه ریزی حوادث و بلایا است و مشارکت تمامی مسئولین اجرایی و فنی در این زمینه، سنگ بنای ارزیابی دقیق خطر در بیمارستان‌ها است.

وی، هدف از برگزاری این کارگاه را، سامان دادن یک تیم ارزیاب متخصص برای هر بیمارستان و به تبع آن بهبود شاخص اعتبار بخشی هر بیمارستان و ارتقای رتبه بندی دانشگاه عنوان کرد.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در کارگروه سلامت در حوادث اظهار امیدواری کرد که استفاده از این ابزار به عنوان تعیین کننده شاخص‌های پایه ملی در راستای نیل به اهداف و چشم انداز سال ۱۴۰۴، گام موثری در ارتقای سطح آمادگی عرصه سلامت در حوادث و بلایا باشد.

مرادیان ادامه داد: در این کارگاه نحوه ارزیابی ایمنی غیر سازه‌ای بیمارستان‌ها بر اساس منابع علمی ملی، توسط مدرسین کارگاه آقایان مهندس مرادیان و خانم دکتر کندی به فراگیران آموزش داده شد.

نخستین کارگاه " ارزیابی ایمنی غیرسازه‌ای بیمارستان در برابر بلایا" با حضور ۵۰ نفر از دبیران کمیته مدیریت بحران و مسوولین تاسیسات بیمارستان‌ها توسط دبیرخانه کارگروه سلامت در حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

این کارگاه بصورت آموزش تئوری مفاهیم ارزیابی خطر بیمارستان در سالن رازی مجتمع ولایت و تمرین عملی در بیمارستان کوثر برگزار شد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار