مرگ راننده خودروی تریلی در برخورد با یک دستگاه خودروی پراید

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد یک دستگاه تریلی با پراید در کیلومتر ۶۵ محور سبزوار-میامی و آتش گرفتن این خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه راننده تریلی در دم جان باخت.

مرگ راننده خودروی تریلی در برخورد با یک دستگاه خودروی پرایدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخورد تریلی با پراید در کیلومتر ۶۵ محورسبزوار-میامی یک کشته داشت. ساعت ۱۱:۱۰ صبح شنبه یک دستگاه تریلی پس از برخورد با سواری پراید و یک کشنده دیگر در توقفگاه کنار جاده دچار آتش‌سوزی شده و مرگ در دم راننده تریلی را رقم می‌زند.

وی بابیان اینکه چهار سرنشین پراید به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: پس از حادثه محور سبزوار-میامی برای دقایقی مسدود شده بود که اکنون این مسیر به‌طور کامل بازگشایی‌شده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علت این حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده تریلی گزارش‌شده است، ابراز داشت: با توجه به کویری و یکنواخت بودن محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا در این شرایط بهتر است مسافران از ادامه مسیر صرف‌نظر و بعد از هوشیاری به مسیر ادامه دهند.

انتهای پیام / گ

برخورد تریلی با پراید در محور سبزوار-میامی

برچسب ها: حوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.