مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

کاربران فضای مجازی از مسئولان می خواهند تا با پیوستن به کمپین #فرزندت_کجاست؟ صادقانه و شفاف به مردم پاسخ بدهند که در حال حاضر فرزندانشان چه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند وقتی است که بحث آقازادگی و ژن خوب در میان مردم وکاربران فضای مجازی داغ شده است. انتشار تصاویری از برخی از فرزندان مسئولان با لباس و وسایل شخصی و ماشین های خارج از عرف در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور، گله مندی مردم را به دنبال داشته است. چرا که نشانی از بی عدالتی است که به سبب رابطه نسبی به وجود آمده است.

از آنجایی که در راستای شفاف‌سازی، این حق مردم است که بدانند آنچه از بیت‌المال برای کشور هزینه می‌شود، مسئولان چطور و چگونه هزینه می‌کنند به تازگی کمپینی با عنوان #فرزندت_کجاست؟ خطاب به مسئولان نظام در فضای مجازی به وجود آمده است.کاربران فضای مجازی با انتشار پوستر زیر از مسئولان می خواهند تا صادقانه و شفاف در رابطه با فرزندان خود توضیح دهند که کجا هستند و چه می کنند.

مسئولان فرزندتان کجاست؟پاسخگو باشید!

مردم می خواهند بدانند فرزندان رئیس جمهور، وزرا، مدیران، وکلا و سایر مسئولان کجا هستند و آیا فرزندان مسئولان نیز به مانند سایر فرزندان خانواده های این کشور درد و دغدغه جوانان را درک کرده اند؟!

کاربران با هشتگ #فرزندت_کجاست؟ از افرادی همچون رئیس جمهور، معاونانش و وزرا، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر خواستند تا سوا این کمپین پاسخ بگویند.

سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین وزیری بود که در راستای شفاف‌سازی فعالیت فرزندان خود در حساب کاربری خود در پاسخ به سوال این کمپین نوشت:

«دو پسر و یک دختر دارم. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای کار می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را گذرانده است.»

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

در ادامه این توئیت صالحی به سوالات و ابهامات کاربران نیز پاسخ داد و در رابطه با نوع مدارسی که فرزندانش در آنها تحصیل کرده‌اند نوشت:

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

برخی از کاربران نیز به استفاده از سهمیه در کنکور سراسری اشاره کرده‌اند اما وزیر ارشاد پاسخ داد فرزندانش از هیچ سهمیه ای برای قبولی در کنکور استفاده نکرده اند و حتی فرزند بزرگش بدون آنککه اعلام کند فرزند وزیر است مراکز پژوهشی را پیدا می کند و  شروع به فعالیت می‌کند.

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با زندگی شخصی و فرزندانش نوشت:

من چهار فرزند داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده است و سه فرزند دیگر دارم. همچنین سه نوه دارم که به زودی چهار نوه می‌شوند
یکی از فرزندانم مدرک PHD فیزیک خود را با معدل بالای هفده از دانشگاه شریف اخذ کرده و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه سهند است. یکی دیگر از فرزندانم در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است که بورسیه خارج بود ولی اکنون در ایران است
دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند جم است که این همه داد و بیداد کردند!! دخترم حدود شش سال پیش کارمند جم شده و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. ایشان نه رئیس است و نه عضو هیئت مدیره، آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟!!

مسئولان فرزندتان کجاست؟پاسخگو باشید!
همچنین مصاحبه‌ای از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در رابطه با فرزندان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد. خدا را شاکرم که فرزندانم بدنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند.

مصطفی هاشمی طبا معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات و وزیر سابق صنایع در پاسخ به سوال کمپین #فرزندت_کجاست؟ امروز در رابطه با فرزندانش توضیح داد: بنده سه فرزند دارم که دوتا دختر و یک پسر هستند که همگی تحصیل کرده هستند. یکی از دخترانم لیسانس آی تی و دیگری لیسانس مامایی دارد که هر دو خانه دار هستند و شغلی ندارند و من هم هیچ وقت سفارشی برای کار برایشان انجام ندادم.

هاشمی طبا گفت: تک پسر بنده نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم انسانی است و در حال حاضر در یکی از شرکت های غیردولتی مشغول به کار است. پسرم مدرک کارشناسی خود را از یکی از دانشگاه های سراسری دریافت کرد و سپس با بورسیه دانشگاه رایس تگزاس دوره کارشناسی ارشد خود را در آمریکا طی کرد و پس از پایان تحصیلات به کشور بازگشت و در حال حاضر مشغول به کار است و هیچ سمت دولتی ندارد. وی با بیان اینکه تا به امروز هیچ گونه سفارشی برای فرزندانم انجام ندادم گفت: اگر اهل سفارش و استفاده از رانت بودم قطعا دو دخترم در شرایط فعلی بیکار نمی ماندند. هاشمی طبا تاکید کرد تا به امروز از هیچ رانتی نه برای خودم و نه برای فرزندانم استفاده نکردم و قطعا هم تا آخر عمر استفاده نخواهم کرد.

حسام الدین آشنا استاد دانشگاه امام صادق و مشاور رئیس جمهور در پاسخ به سوال کمپین #فرزندت_کجاست؟ در حساب کاربریش در رابطه با فرزندانش نوشت : دو پسر دارم اولی مهندسی عمران شریف و ارشد حمل و نقل امیرکبیر؛ هر دو بدون سهمیه؛ عقد کرده و بدنبال ادامه تحصیل است. دومی کلاس یازدهم ریاضی است.

مطالبه کاربران از مسئولان: #فرزندت_کجاست؟!

باید منتظر بود و دید که  کدامیک یک از مسئولان دیگر حاضرند در راستای شفاف سازی، به این پویش بپیوندند و اوضاع و احوال فرزندان خود را منتشر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
بندهای خدا این حرفها رو ول کنید سرمون رو با این حرفها گرم میکنن دلار سکه طلا همین جور داره میره بالا خدا به داد ما جوانها برسه هیچ کس هم پاسگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
یه زمان تیم فوتبال عربستان یه بازی داشت با برزیل مربی عربستانی گفت فقط رونالدو را بگیرید دیگه کارتون نباشه
همه رونالدو را گرفتن یه هو جاسم توپ و برداشت بطرف دروازه خودی مربی بنده خدا گفت رونالدو را ولش جاسم رو بگیرید.
حالا بابا ترامپ را بی‌خیال آقازاده جاسمها را بگیرید. تا اینجا ده تا گل بخوری زدن
United States of America
شهین
۱۹:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
در هر جامعه ائی که خلاف عادت شود، مردم به فریاد می آیند.
در بین نزدیکان ما افرادی هستند که پست دارندو با استکبار جهاتی مخالفند ولی با امکانات دولتی فرزندانشان را به دیار کفر فرستاده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
کاربران مطالبات دیگه ای هم از همه مسئولان دارن..ولی ظاهرن شما فقط بعضی از مطالبات رو از بعضی از مسئولان میشنوید.. واقعا مشکل کجاست؟؟
(مثلا همین پیام که به هیچ فرد حقیقی و حقوقی توهین نمیکنه صرفا به این دلیل که با سیاست های شما همخوانی نداره حذف میشه، شما فقط بعضی از حرفای مردمو میشنوید.. برای همین هم محبوبیت چندانی ندارید)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
من یکی تو این مملکت یه هزارم درصد هم به هیچ چیز اعتماد ندارم .
بخصوص از روزی که سیستمها کامپیوتری شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
باید شفاف سازی بشه تا مردم از وضعیت آنها مطلع شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
چرا دنبال فرزندان هستید خانواده با مسیولیتهایش را تیتور کنید بعد ببینیم کیا فامیل در میان تا چه اندازه لازم نیست از کسی پرسان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
الان بالاتر از رهبر که در حال حاضر نداریم ! قربونش برم حضرت آقا ساده زیستی امیر المومنین سرلوحه زندگی خودشون و فرزندانشونه اگر گوشه ای از زندگی پربار ایشون رو سایر مسئولان هم داشته باشن والله مردم انقدر دلشکسته نمیشن! باید به فکر مردم بود و مثل اونا زندگی کرد که مردم درد نکشن حالا هرچقدر هم که ثروت و دارایی دارن !امیدوارم برسه اون روز هرچی زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالیه ما منتظر پاسخ مسئولان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
زينب
۰۵:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
اگه اجازه بدن من با پول اختلاسايي كه كردم يه كارخونه بزنم همه بچه هاي مسئولين رو ببرم سركار اسلام دين برابريه وقتي پسر يه كارگر با پارتي كلفت باباي كارگرش ميره سركار دولتي چرا فرزندان مسولين ما با اينهمه تحصيلات بيكار باشن تبعيض تا كجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
من بیکارم و درامدی ندارم با این گرونی ها چکار باید کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
باید هر کدوم از مسئولان بگویند فرزندانشون کجا هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
من هم خیلی دوست دارم بدونم فرزندان مسئولان کجا هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خوب چرا بقیه مسئولان مثل این دو عزیز از وضعیت کنونی فرزندان به مردم اطلاع نمیدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
خب اونا فرزندانشون تو تشکیلات دولتی مشغولند نمیگن ریا نشه
Armenia
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
فرزندان مسئولان کجا هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Armenia
ناشناس
۰۲:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
شما می پرسید ایا واقعیت را می گویند مستندی هست که واقعا کجا هستند پس اقازاده هایی که اسمهاشان در خارج همراه پولهای انچنانی منتشر شده چه کسانی هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بهتره سوال کنیم ماشین سواری زیر پاشان چیه .کجا سرباز بودن
Australia
میلاد
۰۱:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
پسرم مدرک کارشناسی خود را از یکی از دانشگاه های سراسری دریافت کرد و سپس با بورسیه دانشگاه رایس تگزاس دوره کارشناسی ارشد خود را در آمریکا طی کرد ؟؟
اقا من موندم چرا به ما بورسیه تحصیل در امریکا نمیدن...بعد پسر ایشون....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
آقا میلاد محترم چرا حرف زور می زنی. شما هم اگه رتبه ها و نمره هات تو دانشگاه خوب باشه و مقاله خوب نوشته باشی برای دانشگاه های خارج از کشور بفرستی قبولت می کنن. این تازه یه راهشه. راه دیگه اینه که از طرف دانشگاه بورس 6 ماه بشی که الان دانشگاه های بزرگ رو اطلاع دارم که بچه های دکتری برای رساله شون می تونن به یه دانشگاه مدارکشون و موضوعشون رو بفرستن کشورهای خارجی حتی واسه امریکا و اگه یکی از دانشگاهها اون ور قبول کنن همه هزینه های این 6 ماه رو دانشگاه تقبل می کنه. انقدر حرف زور نزنین. این آقا هم وقتی به راحتی میگن فرزندشون بورس هستن از فرزندشون مطمئن هستن که میگن که رسانه ای می کنن. آدم حرفی نمی زنه که براش مایه فضاحت بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
فرزندان مسئولان کجا هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۰۰:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام
بعضی اوقات به جای اینکه از خیلی از چهرههای خادم مردم تشکر شود با ذکر اینکه آقازاده دارند فضای کاذبی درست می کنند، مگر در بخشهای خصوصی کم آدمهای زیادی هستند که آقازاده دارند که از خیلی از دولتیها از نظر ثروت و جایگاه فرزندانشان سرترند و تازه خیلی هم متکبر هستند اما کسی به آنها گیر نمی دهد خیلی هم خوشا به حالشان از سفرهای خارجی و ریخت و پاشهائی که دارند خیلی ها چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی دارند با زحمت کار می کنند و فرزندانشان را با تلاش فراوان به جائی رسانده اند نباید اینطوری به مسئولین نگاه کرد اگر کسی به بیراهه می رود فرقی نمی کند چه دولتی باشد و چه خصوصی باید ازش خواست تا رفتارش را بهتر کند این هم با ادبیاتی که مفید واقع شود به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر ویژگیهای خداپسندانه را طلب می کند و اما ترسم از این است که وقتی امام زمان سلام الله علیه هم ظهور می کند به حضرت هم مثل زمان جاهلیت معصومین سلام الله علیهم رفتار ناپسند داشته باشند ، حرفی در این نیست که باید نه تنها استضعاف بر طرف شود بلکه باید پیشگیری از استضعاف شود و باید با طرحها و قوانین و راهبردها و راهکارهای سنجیده و صحیح و با برنامه ها و مقررات و اصول درست و حسابی و با شرح صدر و بدون افراط و تفریطها کرامت خدادادی انسانها محافظت شود و باید رویه عدالت گستری که از اصول اسلام هست در همه کارها به تعالی مد نظر قوانین مقررات و اجرائیات و قضاوتها باشد ولی بیائیم از رفتاری که بعدها ما و یا نسلمان را در زمره افراد ناباب قرار دهد جلوگیری نمائیم و اگر کسی خطا رفته و یا به گناهی گرفتار است با ادبیات مناسب بدون اینکه با آبرویش بازی کنیم به امر به معروف و نهی از منکر بپردازیم این هم به شیوه ای که خداپسندانه و مؤثر شود می دانم نیت خیر است پس طوری عمل شود که خیر بودن نیت آشکار باشد ، البته با شفافیت سازی بطوری که دشمنان نتازند و جو را خراب ننمایند موافقم اما مگر فرزند شما آقا زاده نیست مگر کم برایش تلاش نموده اید پس نباید طوری رفتار نمود مثل اینکه همه خطا کرده اند ما هم در همین نظام خدمت نموده ایم با زحمت بسیار و دیده ایم که خیلی ها زحمت بسیار می کشند و حقوقهای بسیار ناچیزی می گیرند چرا از آنها به درستی قدردانی نمی شود مگر این رفتار ناسپاسی از پروردگار این بندگان خداوند نیست چرا جو سازیهای کاذب می شود مثل اینکه خدای نکرده همه منحرفند و فاسد تازه برای اصلاح فساد قبل از اینکه بتواند ضربه بزند باید امربه معروف و نهی از منکر به موقع نمود که نظام و ملت و انقلاب اسلامی ضربه نخورند نباید کارهای عظیم خوب و عالی که انجام شده با حقوقهای کم یا معمولی و یا
در حدی که سزاوار است همان جور رفتار نمود که با دشمنان رفتار باید انجام دهند باید رویه رویه اصلاح افراد باشد رویه رویه اصلاح نظام باشد نه مانند دشمنان با دوستان انقلاب و نظام اسلامی رفتار شود واقعا در اینجا از همه آنهائی که با عشق به بندگی خداوند خدمت شایسته به مردم انجام داده اند و انجام می دهند چه در بخش دولتی و جه در بخش خصوصی باید صمیمانه سپاسگزاری نمود و از خداوند خواست که همه را در کنف رحمت و مغفرت خودش در صراط مستقیم حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
دوست عزیز کسی قصد اهانت یا بازخواست مسئولین رو نداره ما همه از اونا تشکر و قدر دانی هم میکنیم اما این شفاف سازیه که تازه خیلی دیر هم داده انجام میشه وگرنه درستش این بود از همون اول که هر مسئولی درهر نهادی میخواد مشغول ب کار بشه از دارایی هاش و شغل افراد خانوادش و ... مردم رو آگاه کنه که بعد از یه مدت اگه ازش پرسیدن براش جسارت تلقی نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
احتمالا شما مشکلات اقتصادی نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
باید شفاف سازی شه
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۵:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بابا چرا وقت این بندگان خدا (مسئولین دلسوز ) را میگیرید . بزارید به وضعیت مملکت رسیدگی کنند که خدای نکرده یه وقت دلار نشه پنجاه هزارتومان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
سلام‌اینکه مسولان میگن فرزندانشون کجان قبول ولی درستش اینکه یه نفرهم‌ حرفاشونوتایید کنه بعدشم دارایی هایی که دارن شفاف سازی بشه اینکه کجان وتحصیلاتشون چیه چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
ای داد بیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام
ای کاش منم یه ژن خوب بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خدایا به فریادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
متاسفم اما من باور نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزندان مسؤلین که هیچ، نوه ها ونبیره های مسؤلان هم نیازی به استخدام وکار ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزندان مسؤلین که هیچ، نوه ها ونبیره های مسؤلان هم نیازی به استخدام وکار ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
####عدالت برای همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اشتغال برای جوانان محیا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
مطالبه مردم درخواست اشتغال است
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۹:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
مسولان عزیر ما در زمینه ایجاد شغل موفق نبوده اند
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۹:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
به جای این حرف ها به گرانی ها برسید
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا آقاجری
۱۸:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
برادران مسؤل فرزندان شما کجا زندگی می کنند ، به ملت جواب بدهید و بگویید چقدر سرمایه در ایران و خارج از ایران دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزندت کجاست ؟! عالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بله عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بعضی درمورد تحصیل فرزندانشون گفتند اما نگفتند الان دقیقا کجایند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بله همه ایرانن اما احتمالا ما ملت هستیم ک سالی چند بار سفرهای خارجی داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
همه مسئولان باید فرزندانشان کجا هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
همه مسئولان باید بگویند زن و فرزندانشان کجا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
همه ی مسولان باید بگویند که فرزندانشون کجا هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
بله منم موافقم ولی همه مردم ایران باید بگن چه جوری دارن پول در میارن؟ میتونیم شهادت بدیم همه ما هم داریم حلال وار و بدون اینکه حق کسی رو بخوریم داریم زندگی می کنیم؟ غیر عده مسئولین متخلف، محتکر و رانت خوار و اختلاس گر یه سری پولدارای بی سمتی هستن که با زدو بند دادن رشوه به این مسئولای متخلف، سودهای کلان به جیب می زنن و اوضاع اقتصادی رو به این فساد کشیدن، فرزندای میلیادر دلاری اینان که با ماشینای آن چنایی تو خیابونای تهران ویراژ میدن و اگه ماهیانه چندمیلیون تومانی شون قطع بشه به ساعت نکشیده از استرس قالب تهی می کنن.
شاید هم تو همین هیاهوی به حق مردم باشن، تو همین کامننت نویسا، و برای اینکه هواسا رو از خودشون پرت کنن، فریاد آی دزد آی دزد سر میدن. اینایی که یه شبه مثل قارچ از زمین سبز شدن از کجا به کجا رسیدن باید اینارو به خط کنن و بچه های اینارو بازخواست کنن. حواسمون باشه تو مطالبه گری به همه جوانب نگاه کنیم که بعضیا زیر زیرکی در نرن. همون اصل کاریا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بهتر این سوالات هم پرسیده بشه
آیا از سهمیه برای قبولی در دانشگاه استفاده شده
خدمت مقدس سربازی !! را در کدام پادگان بوده اند ؟
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ایران حرم
۱۷:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
کاش امثال ابتکار هام بیان و بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
به نظرم بهتره کمپین انتشار آخرین فیش حقوقی مسئولان هم راه بیافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بنده فوق لیسانس و بیکار و بی پول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزندان مسولان سربازی را کجا خدمت کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بسم الله قاسم الجبارین ،

بسم الله الرحمن الرحیم ،


هشدار می دهم طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، هرگونه بی احترامی


به ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران ،


عملی مخالف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
:/ این که بی احترامی نیستش
Iran (Islamic Republic of)
یک بیچاره اقتصادی
۲۱:۱۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
منظور از ارکان را واضح تر میگفتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
چه بی احترامی شده، من که نفهمیدم، حالا یه عده یه سوال کردند ،بعد هم میشود بفرماید ارکان چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
مهم نیست فرزندان تان کجا هستند! پول ها کجا هستند؟!
United States of America
اژدر
۱۶:۲۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
هی روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
برای ما چه فرقی میکنه کجا هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
در شرایطی که انحصارگرایان، قدرتمداران و زراندوزان تلاش دارند تا قانون را دور بزنند و بی عدالتی را مد کنند، رویکرد خرد جمعی و پرسش گری راه چاره خوبی است که باید در مورد همه مسئولان اجرا شود.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزند خانم ابتکار کجا هستند
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۵:۲۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خب معلومه همه میگن ایران و.... اله و اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
کجا هستندمهم نیست مهم اینه که از کدام رانت استفاده کردن و همه برای ادامه تحصیل به امریکا و انگلیس و ... رفتن . چرا بقیه مردم نمیتونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بنده خداها دلم سوخت !! من میگم یه کاری دست و پا کنیم اینارو ببریم سر کار ، تمام آقازاده هاهم که بیکارن !!! پروژه ای کار میکنن !!! خدا به داد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
آخه این چه دردی را درمان میکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزندانشان در کدام منطقه محروم به عنوان مرزبان خدمت سربازی انجام دادند و چند سال بیکار بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فرزندانتان الان کجا هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
همگي باهم كانادا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سوال خیلی خوب وعالیه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
ما کی پاسخ را میبینیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
امید که بقیه، علی الخصوص روسای قوا جواب دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
فقط دو مسول پاسخ دادند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
ماکه نفهمیدیم شغل اقازاده این دومسئول چه بود شما فهمیدید اگه فهمیدید به ماهم بگید شغل جدیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خواهشا بگویید فرزندتان کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بشین تا بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
باید همه مسئولان این سوال را پاسخ بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
با مدرک فوق لیسانس دانشگاه تبریز با معدل بالای 17، استخدام مرکز فوریت هستم و فقط 2 ملیون آنهم با کلی منت و 30 تا شیفت در ماه دریافتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
عاليه بايد صف ها رو از هم جدا كرد تا دشمن سو استفاده نكند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خوبه وضعیت آقا زاده ها شفاف شود تا اینهمه حرف و حدیث در موردشان تو فضای نا معتبر مجازی پخش نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
درود بر خادمان مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
###### فرزندت - کجاست ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
یعنی چی ؟ فرزندت کجاست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
چه گیری دادید به فرزندان مسئولان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
نکنه خودتون یکی از فرزندان مسئولان هستید
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۳:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
هیچ جا الان همه میگن بچه هاشون ایرانن کارگری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
چطوره که اکثر فرزندان مسئولین تحصیلات عالیه .صاحب و مدیر شرکت و یا شغلهای تجاری با درامد بالا دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
وضعیت معیشتی اقتصادی مردم در شرایط خوبی قرار نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
چرا همه چیز گرون و گرونتر میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
چون خودتان انتخابشون کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
کانادا
-
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
درود بر خادمان مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
بسیاری از مسولین فرزندان خود را به بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل فرستادن که در بهترین شرایط و در رفاه کامل بسر میبرن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۳:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام با تمام احترامی به این پویش ها دارم ، به نظر بنده حقیر ، با این پویش ها که فلانی کجاست و چه کاره هست و کنسرت خیابانی و ......... دردی ازدردای مردم کم نمیشه . باید به فکر مرهم بود
Iran (Islamic Republic of)
شام
۱۳:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
به این عزیزان خداقوت عرض می کنیم ومنتظرجواب بقیه هستیم.
آخرین اخبار