سرپرست دستیاری معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در سفر اراک از ایجاد یک و نیم ملیون فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رمضانی سرپرست دستیاری معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور در نشست هم اندیشی اشتغال و خودکفایی استان مرکزی گفت: نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام از سال ۹۰ تا کنون توانسته است یک و نیم ملیون فرصت شغلی ایجاد کند که نسبت به قبل از سال ۹۰ این رقم ۵ برابر شده است.

رمضانی افزود: تا کنون ۷۰۰ هزار خانوار از تحت پوشش کمیته امداد خارج شده اند و فقط در سال ۹۶ توانستیم با ۲۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری ۱۵۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم که هزارو ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۴۶۰ میلیارد تومان هم تسهیلات امدادی بوده است.

وی با بیان اینکه امسال ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان به کمیته امداد امام (ره) اختصاص پیدا کرده است اضافه کرد: ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان از محل قانون اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری به کمیته امداد تخصیص پیدا کرده و از محل صندوق امداد ولایت هم ۶۰۰ میلیارد تومان است.

سرپرست دستیاری معاونت اشتغال و خودکفایی امداد کشور با اشاره به کاریابی ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح کشور ادامه داد: ۴۵ هزار مددجویان از این طریق خودکفا شده اند.

موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام استان با اشاره به تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان منابع قرض الحسنه به استان مرکزی در سال ۹۷ گفت: این رقم نسبت به گذشته ۲ برابر شده است.

انتهای پیام / ج

سخنان سرپرست دستیاری معاونت اشتغال و خودکفایی امداد کشور در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.