معاون دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

‌شرکت های تعاونی باید در مسیر توسعه حرکت کنند

جندقیان گفت: شرکت های تعاونی باید در امتداد توسعه حرکت کنند و دهیاری ها و شوراها موظف هستند مسیر را برای شرکت های تعاونی مشخص کنند.

‌شرکت های تعاونی باید در مسیر توسعه حرکت کنندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید رضا جندقیان بیدگلی معاون دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در اولین همایش نقش تعاونی های دهیاری در توسعه روستایی و در پانل تخصصی مدیران شرکت های تعاونی دهیاری با حضور چند تن از دهیاران گفت: ۸۹۶ شرکت تعاونی در کشور وجود دارد که نیاز است تعداد آنها افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: ‌شرکت های تعاونی باید در امتداد توسعه حرکت کنند و دهیاری ها و شوراها موظف هستند مسیر را برای شرکت های تعاونی مشخص کنند.

جندقیان تصریح کرد: دهیاری ها از نخبگان روستایی تشکیل شده اند و این دهیاری ها هستند که شرکت های تعاونی را تشکیل می دهند و دهیاران باید از دانش جوانان و ظرفیت های ناشناخته استفاده کنند.

وی با اشاره به ۵ وظیفه دهیاران گفت: صدور مجوز برای فعالیت ها، هماهنگی بین دستگاه ها، ارائه تسهیلات به میزان لازم، جذب مشارکت بخش خصوصی و همچنین مشارکت مردمی از جمله وظایفی است که دهیاران باید مطالبه گر آن باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهیاری ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار