محمدیان خبر داد

سارقان تهرانی خودروهای کرج به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند سارقان خودرو با ۱۲۹ فقره سرقت در کرج خبر داد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو‌های پژو و سمند در سطح شهر کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص شد که سرقت‌ها عموما از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر اغلب در مقابل بوستان‌ها، پارک‌ها و جلوی ادارات دولتی و همگی با یک شیوه صورت گرفته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی و مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار به ۲ نفر که سابقه سرقت خودرو داشته و به تازگی از زندان آزاد شده بودند مظنون شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی ماموران محرز شد که افراد شناسایی شده ساکن غرب استان تهران هستند که به صورت روزانه به کرج رفت و آمد می‌کنند.

سردار محمدیان افزود: ماموران پس از چندین شبانه روز تحت نظر قرار دادن رفت و آمد نامبردگان، در نهایت آن‌ها را سوار بر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی در ابتدای جاده شهریار شناسایی و پس از صدور دستور توقف خودرو، متهمان را دستگیر و به همراه خودرو سرقتی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان دربازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر ۲۹ فقره سرقت خودرو و ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو، در مجموع ۱۲۹ فقره سرقت در خیابان‌های خلوت شهر کرج که فاقد دوربین مدار بسته بود اعتراف کردند.

سردار محمدیان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان و گاراژی که متعلق به آن‌ها بود، ۴ دستگاه خودرو سمند و ۱۰۰ فقره تجهیزات داخل خودرو کشف شد و متهمان اعتراف کردند که ۲۵ دستگاه خودرو سرقتی را نیز پس از سرقت به سایر استان‌ها انتقال داده اند که تلاش برای شناسایی و جمع آوری خودرو‌های مسروقه ادامه دارد.

انتهای پیام /

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار