مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: همایش آزادگان استان کرمان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن روز پنجشنبه در ماهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: هنوز لذت آزادی آزادگان پای دندان است و مردم استقبال بسیار باشکوهی از ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان از برگزاری همایش آزادگان استان کرمان خبر داد و افزود: این همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه در ماهان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۲ هزار و ۷۹۴ نفر آزاده در سراسر کشور وجود دارد که ۸۰ درصد آن‌ها مجروح بوده و به اسارت دشمن درآمدند افزود: حدود ۵ هزار نفر از آزادگان ما در سال‌های گذشته بر اثر آثار جراحت و شکنجه به رحمت خدا رفتند و البته تعدادی از اسرا هم در همان دوران اسارت به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه استان کرمان هزار و ۲۸۴ آزاده دارد که متاسفانه تاکنون ۲۱۸ نفر از آزادگان استان کرمان به رحمت خدا رفتند گفت: شهید شهسواری از آزادگان شاخص استان کرمان است.

انتهای پیام/ ی

استان کرمان هزار و ۲۸۴ آزاده دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.