غلامرضا کاتب گفت: یک‌سوم بودجه کشور در حوزه بهداشت و درمان هزینه می‌شود و بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی۱۳۰ هزار میلیارد تومان است که با برنامه‌ریزی در مجلس و نهادهای مختلف درصدد پرداخت آن هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ماهانه بالغ‌بر پنج هزار میلیارد تومان حقوق و مستمری از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود و  بر اساس اعلام این سازمان بدهی دولت با توجه به برنامه‌ای مدون در بازه زمانی مشخصی پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: یک‌ سوم بودجه کشور در حوزه بهداشت و درمان هزینه می‌شود و بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی۱۳۰ هزار میلیارد تومان است که با برنامه‌ریزی در مجلس و نهادهای مختلف درصدد پرداخت آن هستیم.

کاتب بابیان اینکه درگذشته بالغ‌بر هشت هزار میلیارد تومان در بخش درمانی کشور هزینه شده است، تصریح کرد: این مبلغ امروز به یک‌سوم بودجه کشور معادل ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

عضو خانه ملت، سامانه خدمت‌رسانی بیمه‌شدگان را یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی دانست و ابراز داشت: این سامانه علاوه بر ارائه پرسرعت خدمات در ایجاد شفافیت و ارتقای سطح کیفی خدمات بیمه‌ای نیز مؤثر واقع می‌شود.

کاتب در ادامه اضافه کرد: با راه‌اندازی سامانه خدمات بیمه‌ شدگان دست دلالان اقتصادی در این حوزه کوتاه شده و این بستر مطلوبی را برای برچیده شدن فساد در سازمان تأمین اجتماعی و بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی ایجاد کرده است.

انتهای پیام / گ

دولت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.