رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از اعلام فراخوان هفتمین کنگره ملی شعر «رد پای ماه» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر گفت: کنگره ملی شعر «رد پای ماه» در راستای تعالی هنر و گرامی داشت مقام ولایت و امامت و بزرگداشت عید غدیر با همکاری اداره کل ارشاد و انجمن شعر شوشتر برگزار می‌شود.

 وی افزود: دبیرخانه این جشنواره تا ۱۷ آبان امسال در 2 بخش آزاد و ویژه است پذیرای آثار علاقه‌مندان از سراسر کشور است. موضوعات بخش ویژه جشنواره شامل بازتاب فرهنگ ولایی در اندیشه و قلم، تبیین شاعرانه از زندگی و شخصیت ساده و وارسته حضرت علی(ع) و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و نقش واقعه غدیر در بازتاب ارزش‌های ولایی و نقش آن در شعر و ادبیات است.

 بهرامی  بیان داشت: گسترش و توسعه فرهنگ ولایت وامامت، شناسایی شاعران و تجلیل از نیم قرن فعالیت ادبی استاد محمدباقر محب شوشتری شاعر اهل بیت(ع) را از اهداف این کنگره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر عنوان کرد: شرکت درهفتمین کنگره ملی رد پای ماه برای عموم آزاد است وعلاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی  radepayemah۹۷@gmail.com  و یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، کوی شهید فهمیده، جنب پست مرکزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، دبیرخانه هفتمین کنگره ملی شعر رد پای ماه ارسال کنند.

 وی در پایان گفت: هر شاعر می‌تواند در هر بخش جشنواره در سبک کلاسیک و آزاد حداقل 3 اثر و حداکثر 5 اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ همایش، جشنواره، کنگره و... ارائه شده باشد و باید به همراه مشخصات دقیق فردی نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیر خانه ارسال شوند.

انتهای پیام/م

برپایی کنگره ملی شعر رد پای ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.