مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان:

درآمد ناشی از فروش قبر صرف پروژه‌های عمرانی باغ رضوان می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: درآمد ناشی از فروش قبر صرف اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در باغ رضوان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا جعفریان گفت :در حال حاضر نیمی از خدماتی که روزانه در باغ رضوان ارائه می‌شود، رایگان است و هزینه ای بابت آن دریافت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر روز ۱۷ نفر به صورت رایگان در باغ رضوان دفن می‌شود، بیان داشت: روزانه نامه‌های بسیاری از نهادهای مختلف داریم که خواستار دفن رایگان هستند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اضافه کرد: به صورت میانگین روزانه ۴۵ نفر در باغ رضوان دفن می‌شوند.

وی به ممنوعیت دفن اموات در آرامستان‌های استان اصفهان اشاره کرد و گفت: همه اتباع فوت شده بنابر قانون باید در آرامستان مرکزی استان اصفهان دفن شوند.

جعفریان با بیان اینکه باید در غرب اصفهان، یک قبرستان راه اندازی شود، اضافه کرد: در همین راستا زمینی اختصاص داده شد که مناسب نیست و نیاز به توجه بیشتر و جدی مسئولان داریم.

وی با بیان اینکه درآمد ناشی از خیرات و فروش قبر در آرامستان باغ رضوان برای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در باغ رضوان هزینه می‌شود، اظهار کرد: دریافت خیرات از بازماندگان اجباری نیست و هر کس بنا بر علاقه خود مبلغی را برای خیرات پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ن

توضیحات مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان درباره چگونگی استفاده از درآمد ناشی از فروش قبر در باغ رضوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار