در پی بازگشت تیم رباتیک به کشور؛

درخشش دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی با کسب 16 مقام جهانی/ ایران؛ میزبان رقابت‌های رباتیک ۲۰۲۰

تیم رباتیک دانش آموزی و دانشجویی ایران در مسابقات تایوان موفق به کسب ۱۶ مقام گوناگون شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و سومین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا  از نیمه مردادماه در تایوان  با حضور 250 تیم شروع شده بود، 21 همین ماه به پایین رسید و در این رقابت‌ها، تیم‌های دانش آموزی و دانشجویی اعزامی کشور در رقابت با سایر کشورها خوش درخشیدند و موفق به اخذ 16 مقام مختلف شدند.

 در بخش رقابت‌های دانش آموزی و در لیگ ربات‌های انسان نمای دانش آموزی 2 تیم از ایران به مقام های سوم و چهارم رسید و در بخش لیگ ماموریت غیرممکن در رده سنی زیر 19 سال تیم رباتیک دانش آموزی از یکی از دبیرستان های متوسطه اول تهران موفق به کسب مقام دوم و سوم شد که  در مجموع هم تیم رباتیک  مقام دوم  رقابت های این دوره از مسابقات را کسب کرد علاوه بر آن در همین رده سنی تیم  دیگری از ایران  به مقام چهارم دست یافت.
 
در ماموریت غیرممکن و در رده سنی کمتر از 19 سال ، تیم Terminator از مدرسه رباتیک امیرکبیر رتبه  پنجم  رقابت ها را کسب کرد.
 
در این رقابت ها  در رده سنی  کمتر از 14 سال  هم تیم رباتیک از یکی از دبیرستان های متوسطه اول تهران   مقام سوم این رقابت‌ها  را اخذ کردند همچنین در بخش تیم‌های مشترک بین المللی این تیم با همکاری تیمی از تایوان مقام اول لیگ ماموریت غیرممکن دانش آموزی را به دست آوردند و در بخش مدیریت بحران شهری هم  تیم ایرانی دیگر  موفق  به اخذ رتبه اول طراحی خلاقانه ربات شد.
کسب ۱۶ مقام مختلف در مسابقات رباتیک تایوان/ ایران؛ میزبان رقابت‌های سال ۲۰۲۰

موفقیت تیم دانشجویان ایرانی در رقابت‌ها

در بخش دانشجویی  لیگ ربات‌های انسان نما سایز بزرگسال تیم AUTMan دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه دوم را کسب کرد و  در لیگ چالش ربات‌های چرخدار، تیم AUTBot موفق به کسب مقام سوم شد علاوه بر این  در بخش شبیه سازی فوتبال و شبیه ساز چالش ربات‌های چرخدار تیم‌های  شرکت کننده دانشگاه  امیرکبیر رتبه سوم را کسب کردند.
 
کسب ۱۶ مقام مختلف در مسابقات رباتیک تایوان/ ایران؛ میزبان رقابت‌های سال ۲۰۲۰
تیم های اعزامی به مسابقات حدود ساعت 14 امروز به کشور باز می گردند.
 
بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۱۹ سال آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود همچنین  براساس  کمیته ملی رباتیک ایران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی رباتیک  در سال 2020 به ایران واگذار شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
یک ربات بسازین تا مین های اطراف مرز عراق و ایران را پیدا کنه تا اینقدر شهید ندیم...
آخرین اخبار