تجهیز نیروی هوافضای روسیه به جنگنده پیشرفته میگ-۳۵

شرکت یونایتد ایرکرفت کورپوریشن از تحویل پیش از موعد جنگنده پیشرفته «میگ-۳۵» به نیروی هوا فضای روسیه خبر داد.

نیروی هوا  فضای روسیه به جنگنده پیشرفته میگ-35 تجهیز می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس شرکت یونایتد ایرکرفت کورپوریشن به روزنامه ودوموستی روسیه اعلام کرد این شرکت ممکن است جت‌های جنگنده‌ میگ- 35 را پیش از موعد مقرر در اختیار نیروی هوا فضای روسیه قرار دهد.

روزنامه ودموستی به نقل از رئیس این شرکت گزارش داد: «ما برای اولین بار آزمایش مدل جت‌های جنگنده میگ- 35 را برای تحویل پیش از برنامه به وزارت دفاع انجام خواهیم داد. ما این کار را برای حفظ روند کاری خود و نیز کاهش هزینه‌های تولید صورت داده و وزارت دفاع  قادر خواهد بود جنگنده‌های جدید را اندکی زودتر از برنامه مقرر تحویل بگیرد.»

بنا به گزارش روزنامه ودوموستی این شرکت در حال برنامه‌ریزی است تا تحویل شش جنگنده میگ-35 به وزارت دفاع روسیه را در مرحله اول به انجام برساند. اولین مرحله تحویل جنگنده‌های میگ-35 طی سال میلادی جاری صورت خواهد گرفت. وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود قرار است در سال 2018 خرید جت‌های میگ-35 را آغاز کند. در ماه مه شرکت یونایتد کرفت کورپوریشن آزمایش پروازی نسل جدید جنگنده‌های میگ-35 را آغاز کرد.

جت جنگنده میگ-35 یک جنگنده چندمنظوره نسل ++4 است که با ارتقا و ترکیب دو نسخه میگ-29 طراحی شده است و به عنوان یکی از برترین جنگنده‌های نسل ++4 شناخته می‌شود. روسیه و هند از کشورهای دارنده جنگنده میگ-35 هستند. این جنگنده پیشرفته روسیه دارای قابلیت مبارزاتی و عملکرد پروازی قابل توجه است. جنگنده میگ-35 قادر به پرواز در سرعت بالای 2 هزار 700کیلومتر در ساعت است.

سال گذشته شرکت تولیدات نظامی روسیه اعلام کرد تولید انبوه جنگنده میگ-35 را ظرف دو سال آتی و پس از پایان آزمایشات آن آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
ما باید فکر خودمان باشیم
آخرین اخبار