سرپرست فرماندهی انتظامی بافت از کشف بیش از ۲۰۲ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در بافت خبر داد.

کشف ۲۰۲ کیلوگرم مواد مخدر در بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ناصری سرپرست فرماندهی انتظامی بافت گفت: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین اجرای ایست بازرسی در شهر برنجان بوده که یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ وارد ایست بازرسی شده و پس از مشاهده مامورین متواری گردید.

وی افزود:در تعقیب و مراقبت تخصصی پلیس خودرو توقیف ودر بازرسی صورت گرفته میزان میزان ۱۹۲ کیلو و۳۹۰ گرم تریاک کشف که تعداد دو نفر متهم دستگیر گردید

سرهنگ ناصری بیان کرد: در عملیات دیگری که توسط کلانتری ۱۳ برنجان صورت گرفت مامورین کلانتری در حین گشت زنی به یکدستگاه خودرو سواری پراید مظنون که در بازرسی صورت گرفته از آن میزان ۱۰ کیلو و۲۸۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد و یک نفر متهم در این رابطه تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بافت همچنین از تلاش شبانه روزی پلیس در راستای امنیت خبر داد و افزود: شهروندان عزیز هرگونه خبر در تمامی زمینه‌ها را به پلیس اطلاع و زبان گویای ما باشند تا با عوامل هنجار شکن باقدرت برخورد شود.

وی گفت: با توجه به احتمال احتکار کالا در شهر و تحقیقات پلیسی وبر خورد قاطع با محتکرین هر گونه خبر واصله را به ما اطلاع داده و با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.
انتهای پیام /ح

کشف محموله مواد مخدر در بافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار