تفاهم نامه سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری فارس، امروز در شیراز امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد تومانی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ در زمینه اشتغال زایی و ۵۰ میلیارد تومان دیگر هم در امور زیربنایی استان سرمایه گذاری خواهد شد.

وی افزود: این اعتبار در بخش اشتغال در سه حوزه اشتغال خانگی، بنگاه‌های کوچک و متوسط و تعاونی‌ها سرمایه گذاری خواهد شد.

مخبر بیان کرد: اگر مسئولان در فارس بتواند ظرف مدت سه سال تفاهم نامه منعقد شده رابه نتیجه برساندن این ستاد آمادگی افزایش ۲۰ درصدی مبلغ تفاهم نامه را خواهد داشت.

مخبر گفت: با توجه به اینکه اولویت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) رسیدگی به وضعیت مردم مناطق محروم و محرومیت زدایی از طریق اقتصاد مقاومتی واشتغالزایی است، تلاش خواهیم کرد طرح‌های مشخص شده برای سرمایه گذاری در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسد.

استاندار فارس هم درجلسه امضا این تفاهم نامه در استانداری فارس گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح‌های این ستاد استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در عرصه‌های اقتصادی است.

تبادار افزود: دولت در بخش اشتغال زایی به عنوان یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های فعلی کشور از ایده‌ها و طرح‌هایی که بتواند شغل ایجاد کند با وجود مشکلات و محدودیت‌های موجود حمایت خواهد کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.