نماینده مردم بردسکن :

عامل اصلی آسیب در مدیریت کشور بکارگیری نیرو‌های ناکارآمد در برخی از پست‌های مدیریتی است

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: رفیق بازی جای شایسته سالاری را در برخی از پست‌های مدیریتی کشور گرفته است و عامل اصلی آسیب زننده در مجموعه مدیریت کشور بکارگیری نیرو‌های ناکارآمد در برخی از پست‌های مدیریتی است.

عامل اصلی آسیب در مدیریت کشور بکارگیری نیرو‌های ناکارآمد در برخی از پست‌های مدیریتی است بهروز بنیادی نماینده مردم بردسکن درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: متاسفانه دربرخی از پست‌های مدیریتی نیرو‌ها براساس رفیق و خط و جناح بکار گرفته شده اند و این کشور را دچار سیاست زدگی کرده است.

وی افزود: امروز اگر می‌خواهیم شرایط کشور سرو سامان داده شود نیاز است در برخی از پست‌های مدیریتی تجدید نظر شود و نیرو‌هایی در مسند مدیریتی قرار بگیرند که مورد وثوق مردم باشند؛ هرچند که به لحاظ جناح و خط همفکر دولت نباشند، بلکه باید از ظرفیت و توان آن‌ها استفاده شود درغیر این صورت جامعه بیشتر متضرر خواهد شد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دستور ایشان شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران 3 قوه و جمعی از نمایندگان و وزراء فعالیت خود را آغاز کرده اند و تصمیمات خوبی برای حل مشکل معیشتی و اقتصادی مردم گرفته شده است که بزودی مردم نتایج آن را درجامعه لمس خواهند کرد.

بنیادی به مشکلات حوزه بورس اشاره کرد و افزود: در بحث بورس به نوعی دارد، در آن دلال بازی صورت می‌گیرد و وزیر صنعت معدن و تجارت باید جدی دراین  حوزه ورود پیدا کند.

وی گفت: کارخبرنگاری کار بسی سخت وحساس است و حقیقتا خبرنگاران در توسعه منطقه گام‌های خوبی برداشته اند.

  نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار به دنبال حق باشند و هیچ وقت صداقت و امانتداری خود را در بحث خبر زیر پا نگذارند و وارد زد و بند‌های سیاسی و رانت نشوند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید برمدار حق حرکت کنند و شاخص‌ها و ویژگی‌های یک خبرنگار خوب و موفق را درخود حفظ کنند و اخبار را براساس حقایق منعکس و از تیتر‌های تنش زا پرهیز کنند.


  نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی  توجه نکردن به زیرساخت‌ها را یکی از مشکلات اساسی در مدیریت کشور بیان کرد و افزود: درحوزه مدیریتی کشور نباید مسایل سیاسی را در امور اجرایی دخیل کنیم.

بنبادی به برخی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: برخی از کار‌های انجام شده در کشور بی سابقه بوده است که امروز مردم دیار ترشیز نتایج آن را دیده اند که ازجمله آن می‌توان به دستگاه ام آرای و مجوز پایگاه انتقال خون اشاره کرد.

وی همچنین از اخذ مجوز بیمارستان 170 تختخوابی در بردسکن خبرداد و افزود: زمین مورد نیاز آن در بیمارستان فعلی جانمایی شده است و امید است درردیف اعتباری پروژه‌های سال آینده قرار بگیرد.
 

  نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با توجه به مشکل کمبود پزشک متخصص در بیمارستان ولی عصر بردسکن گفت: با پی گیری‌های انجام شده در برخی از حوزه‌ها ، متخصص به شهرستان اعزام شده است و از آبان و آذر مجددا توزیع متخصصین در کشور شروع می‌شود که با پی گیری‌های انجام شده مشکل کمبود متخصص در بردسکن حل خواهد شد.

وی افزود: ناوگان اورژانس 115 وآمبولانس نیز برای شهرستان‌های ترشیز نوسازی شد.

انتهای پیام // ف. ک


بکارگرفتن نیرو‌های ناکارآمد در برخی از پست‌های مدیریتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
باید اقتصاد کشور را نجات داد