رقابت چهار فیلم از مراغه در المپیاد فیلم سازی کشور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از حضور و رقابت چهار فیلم تولید شده توسط نوجوانان این شهرستان در دومین المپیاد فیلم سازی کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دادرس فیاض رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه گفت: چهارفیلم ساخته شده شامل فیلم‌های اف اف ساخته پردیس افتخارزاده، یوردوم ساخته حنانه الماسی، خودکار قرمزکار ایلیاد داودی و پس از باران کار زهرا اکبری است.

وی ادامه داد: این فیلم‌های کوتاه در سالجاری توسط انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه تولید و در دومین المپیاد فیلمسازی کشور به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری دومین المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران، علاقه‌مندان با راهنمایی فیلمسازان و هنرمندان دفتر مراغه، توانسته اند ایده‌ها و طرح‌های خود را به فیلم تبدیل کنند.

وی گفت: نوجوانان و جوانان این شهرستان در سال‌های اخیر با حضور فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری بخشی از ظرفیت‌های بالای این شهرستان و منطقه را در این بخش‌های به نمایش گذاشته اند که شاهد افتخارآفرینی‌های آنان نیز هستیم.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد کشوری فیلم سازی افزود: این المپیاد فرهنگی و هنری با هدف آموزش و حمایت از فیلمسازان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه سینما توسط انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دومین المپیاد فیلم سازی کشور با هدف کشف استعداد‌های نوجوانان در زمینه هنر هفتم، با حضور فعال نوجوانان سنین ٩ تا ١٦ سال از هشتم تا چهاردهم شهریور ماه ١٣٩٧ همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان برگزار می‌شود. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری دومین المپیاد فیلمسازی کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار