بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی

رئیس فدراسیون اسکواش: امروز آخرین کار‌های خروج از کشور علیرضا شاملی انجام می‌شود

مسعود سلیمانی گفت: بخشی از کار‌های خروج از کشور علیرضا شاملی در وزارت ورزش پیگیری می‌شود و آخرین امور او هم امروز در سازمان محل خدمت او انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکواش: امروز آخرین کارهای خروج از کشور شاملی انجام می شودمسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد امور نظام وظیفه علیرضا شاملی و مصدومیت سجاد زارعیان گفت: ما در حال پیگیری کارهای نظام وظیفه علیرضا شاملی هستیم. بخشی از این کار که مربوط به امور خروج از کشور این بازیکن است که در وزارت ورزش در حال پیگیری است. او اواخر خرداد ماه به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و آخرین کارهای او فردا باید در سازمان محل خدمتی او پیگیری شود تا برای جمعه آماده اعزام به جاکارتا شود. شاملی به علت اینکه باید در پادگان حاضر می بود نتوانست در تمرین های تیم به شکل کامل حضور داشته باشد اما او ورزشکار سرسختی است و نشان داده است که در شرایط دشوار عملکرد بهتری از خودش نشان می دهد. سجاد زارعیان نیز مصدومیت جزئی از ناحیه پا دارد و این موضوع هم در حال رفع است.

""اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.""

ورزشکاران اسکواش در مسابقات ایران جونیورز شرکت کردند

او در مورد شرایط آمدگی و تمرینات ورزشکاران اعزامی به جاکارتا گفت: ورزشکاران ما در حالی که در اردوی تیم ملی بودند، در مسابقات ایران جونیورز که از شنبه شروع شده بود شرکت کردند .این مسابقات مخصوص رده سنی جوانان بوده و تک تک ورزشکارانمان که همه آن ها زیر 19 سال هستند در این مسابقات شرکت کردند و توانستند رتبه های برتر این مسابقات را بدست آورند. جمعه ساعت 12 شب تیم ملی اسکواش عازم جاکارتا می شود.

بسته های کمیته المپیک به ورزشکاران تقدیم شد

سلیمانی در مورد مراسم کمیته ملی المپیک که برای ورزشکاران اسکواش برگزار کرد گفت: چند روز پیش مراسمی برای تیم اعزامی اسکواش به جاکارتا برگزار کردیم و بسته های کمیته ی ملی المپیک را به ورزشکاران و مربیانمان تقدیم کردیم. در این مراسم تجهیزاتی که خود فدراسیون اسکواش تهیه کرده بود،  شامل راکت و وسایل دیگر که در مسابقات آسیایی جاکارتا احتیاج دارند در اختیار ورزشکاران گذاشته شد.

امیدواریم آیلی نیری به مسابقات قهرمانی آسیا برسد

او در مورد آیلی نیری و نوید ملک ثابت و دلیل حضور نداشتن آن ها در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018  بیان کرد: ما به دلیل آسیب دیدگی آیلی نیری، او را برای مسابقات آسیایی از دست دادیم و نوید ملک ثابت نیز از مسابقات کناره گیری کرد. آیلی نیری در حال درمان است و تمرینات خود را نیز در کنار تیم آغاز کرده است و امیدواریم به مسابقات قهرمانی آسیا که یک ماه دیگر در هند برگزار می شود برسد. آیلی نیری نفر اول بانوان اسکواش کشور است و نبودنش در این مسابقات به ضرر ما خواهد بود.

روند رو به جلوی خودمان را حفظ می کنیم

رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان در مورد هدف این فدراسیون برای مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: درست است که ما برای کسب مدال به مسابقات آسیایی جاکارتا می رویم اما چون ما جزو مدعیان جدید این ورزش محسوب می شویم هدف اصلی مان این است که روند رو به جلوی خودمان را حفظ کنیم و این نگاه حمایتی که از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ما می شود را حفظ کنیم.

آماده هستیم حریفانمان را دوباره شکست دهیم

او در مورد شرایط مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 برای تیم اسکواش کشورمان گفت: مسابقات آسیایی جاکارتا برای تیم های ملی اسکواشی که 7 فروردین امسال از تیم ملی ایران شکست خوردند جنبه انتقامی خواهد داشت. این تیم ها در همان مسابقات هم پیگیر این موضوع شده بودند که آیا ما در مسابقات آسیایی حضور خواهیم داشت یا خیر. از همان زمان این تیم ها بر روی تیم ملی اسکواش ما برنامه ریزی کرده اند و این موضوع نشان می دهد کار ما در این مسابقات بسیار مشکل است اما ما هم به اندازه کافی تمرین کرده ایم و آماده هستیم دوباره شکستشان دهیم.


بیشتر بخوانید:رسنایی: یاد گرفته ایم بدون توجه به کمبودها، تمام تلاش خود را کنیم 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار