تدوین کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به منظور معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در استان اردبیل، کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که علی‌رغم وجود برخی مشکلات در کشور، باید برای حفظ ارزشها و آرمانهای امام راحل، انقلاب و شهداء تلاش کرده و اجازه ندهیم که دشمنان این نظام و انقلاب، نقشه‌های شوم خود را برای ضربه‌زدن به انقلاب اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل تدارک دیده شده است، گفت: با ابلاغ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 13 کارگروه برای برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ساماندهی شده که این کارگروه‌ها به همراه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل برنامه‌های خود را تعریف می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: به منظور معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته در استان اردبیل، کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی در استان تدوین می‌شود.

نظرپور با اشاره به کینه‌توزی‌های برخی افراد بر علیه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد ضد انقلاب سعی دارند با سوءاستفاده از مشکلات کنونی کشور، نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه داده و به تعریف و تمجید از رژیم پهلوی بپردازند و این در حالی است که خدمات انقلاب اسلامی به مردم ایران در مقایسه با قبل از انقلاب، تفاوت‌های زیادی دارد.

انتهای پیام/ع

گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان اردبیل

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.