بررسی وضعیت طرحهای بنیاد مسکن استان اصفهان

وضعیت طرحهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان بررسی شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اجرای طرح هادی در سطح روستاهای شهرستان چادگان، بازنگری طرح هادی روستایی و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی برای اجرای پروژه‌ها  امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان در شورای اداری شهرستان چادگان برگزار شد.

غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه از اجرای طرح بازنگری چند روستا خبر داد و اظهار کرد: این مورد در دستور کار قرار دارد و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری کمیسیون‌های مختلف این آمادگی وجود دارد که در اسرع وقت حتی در شهرستان چادگان جلسه تشکیل و در جهت حل مشکلات گام‌هایی برداشته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با مهم بر شمردن شرایط شهرستان چادگان گفت: در جهت همکاری و هم‌افزایی هر مسأله‌ای وجود داشته باشد، بررسی و در استان اصفهان دنبال خواهیم کرد.

علی استوار سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی و در دست اجرای بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان چادگان با موانع و مشکلاتی مواجه است.

وی با تأکید بر ضرورت تأمین قیر یارانه‌ای، الحاق زمین و رفع اختلافات منابع طبیعی و بنیاد مسکن ادامه داد: شهرستان چادگان با دارا بودن دو بخش و وجود روستاهای متعدد نیازمند تحویل زمین، بازنگری طرح‌های روستایی و اجرای طرح هادی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان تصریح کرد: قطعاً سال 97 با همت و نگاه ویژه مدیریتی استان، سال تسریع بخش اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها خواهد بود که امیدوارم با تعامل و همراهی بین بخشی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در شهرستان چادگان باشیم و بتوانیم خدمات اساسی را به مردم این شهرستان ارائه دهیم.

سید اسماعیل علوی بخشدار مرکزی چادگان نیز با بیان این که دهیاران در کنار بنیاد مسکن به عنوان نیروی کمکی در اجرای طرح هادی خواهند بود، اذعان داشت:خدمات بسیار ارزنده بنیاد مسکن در روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت به شهرها، تثبیت جمعیت، ساماندهی و رفع مشکلات روستاییان می‌شود.

غلامعلی میرزایی بخشدار چنارود نیز با اشاره به محرومیت قابل وصف روستاهای این بخش خواهان توجه ویژه‌تر در این حوزه شد و تأکید کرد: اگر بتوانیم شرایطی اعم از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای سکونت در روستاها ایجاد کنیم، قطعاً شاهد رونق در جهات مختلف خواهیم بود‌.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.