مسئولان محلی ایالت کنتیکت آمریکا از وخامت حال دست‌کم هفتاد و شش نفر به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر صنعتی خبر دادند.

وخامت حال ۷۶ نفر در ایالت کنتیکت آمریکا پس از مصرف مواد مخدربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان محلی ایالت کنتیکت آمریکا از اعزام گسترده نیروهای امداد و پلیس به یکی از پارک‌های این ایالت در پی وخامت حال دست‌کم هفتاد و شش نفر به علت استفاده بیش از حد از مواد مخدر صنعتی خبر دادند.

این حادثه در پارک نیوهون گرین در مرکز شهر نیوهون در ایالت کنيتکت روی داده است و نیروهای امداد اعلام کرده اند این هفتاد و شش نفر از نوعی ماری‌جوآنای صنعتی با نام خیابانی «کی 2» استفاده کرده‌اند.

پارک نیوهون گرین در مرکز شهر نیوهون در کنار دانشگاه ییل Yale University واقع شده است و مسئولان محلی می گویند احتمال می دهند که شمار افرادی که به علت مصرف ماری‌جوآنا حالشان بد است افزایش یابد.

پلیس از بازداشت یک مظنون در این رابطه خبر داد. به دلیل افزایش شمار افرادی که در این پارک یا بیهوش شده و یا دچار حالت تهوع شدید شده اند، نیروهای پلیس و نیروهای امداد در محل باقی مانده اند. پلیس نام فرد بازداشت شده را اعلام نکرده و منتظر است که شمار دیگری از معتادین نیز وی را معرفی یا شناسایی کنند. چهارم ژوئیه (اواسط ماه گذشته) نیز موردی مشابه در این پارک گزارش شد و بیش از ده نفر به علت استفاده از ماری‌جوآنای صنعتی مورد معالجه قرار گرفتند.

از اواخر ژانویه تاکنون موارد زیادی از وخامت حال افراد به علت استفاده از ماری‌جوآنای صنعتی در سراسر آمریکا گزارش شده است.

انتهای پیام/

مسمومیت بیش از 70 نفر در آمریکا پس از مصرف ماری‌جوآنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار