جدال هندبالیست های کرمانی در جاکارتا

سلامان بربط و افشین صادقی، هندبالیست های کرمانی در قالب تیم ملی ایران امروز به مصاف قطر، تیم منتخب جهان می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 طی روزهای 18 آگوست تا 2 سپتامبر (27 مرداد جاری تا 11 شهریور 97) به‌ میزبانی کشور اندونزی و در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ برگزار خواهد شد.

این رقابت ها در حالی به‌مدت ۲۱ روز در کشور اندونزی برگزار می‌شود که هندبال از اولین رشته‌هاییست که مسابقاتش آغاز شده است.

کمیته برگزاری این بازی‌ها زمان‌بندی مورد نظر برای برگزاری این دوره را مشخص کرده است. طبق این برنامه مراسم افتتاحیه روز شنبه 8 آگوست و مراسم اختتامیه روز یکشنبه 2 سپتامبر برگزار خواهد شد، این در حالی است که بازی‌های این دوره از 6 روز قبل از افتتاحیه، یعنی روز 14 آگوست (سه شنبه 23 مرداد) با برگزاری مسابقات هندبال در ورزشگاه پاپکی (POPKI) در شرق جاکارتا آغاز شده است.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی جاکارتا با مالزی و قطر، مدافع عنوان قهرماني هم گروه است، سلامان بربط و افشین صادقی از استان کرمان تیم ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

قطر در اولین دیدار این گروه موفق شد، مالزی را با حساب 64 بر 11 شکست دهد.

تیم ملی هندبال کشورمان نیز در نخستین دیدار خود در پيكارهای آسیایی 2018 جاکارتا توانست با نتیجه پرگل 55 بر 11 مقابل مالزی  به پیروزی برسد.

سلامان بربط، هندبالیست کرمانی که کاپیتان دوم تیم ملیست، در این دیدار توانست با به ثمر رساندن 11 گل، خوش بدرخشد.

از مرحله گروهی، از هر گروه دو تیم به دور بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

تیم هندبال ایران دیروز پنجشنبه استراحت داشت و امروز جمعه در دومین دیدار خود (ساعت 13:30 به وقت ایران) به مصاف  قطر می‌رود.

انتهای پیام/ب

هندبالیست های کرمانی در قالب تیم ملی به مصاف قطر می روند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار