بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

سرپرست کاروان ورزشی ایران: امیدوارم ورزشکاران ایران بهترین نتیجه را کسب کنند

علیزاده: تلاش می کنیم که دغدغه ای وجود نداشته باشد تا ورزشکاران ایران بتوانند در بازی های آسیایی جاکارتا بهترین نتیجه را کسب کنند.

سرپرست کاروان ورزشی ایران: امیدوارم ورزشکاران ایران بهترین نتیجه را کسب کنندبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حسین علیزاده سرپرست کاروان ورزشی ایران در شهر پالمبانگ درباره شرایط ورزشکاران کشورمان در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بیان کرد: از هفته گذشته در کمپ ورزشکاران مستقر شدیم و شرایط را برای ورود تیم های ملی کشورمان و بازیکنان آماده کردیم تا ملی پوشان بتوانند در شرایط محیطی خوبی تمرین کنند و آماده رقابت ها شوند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم که دغدغه ای وجود نداشته باشد و امیدواریم که ورزشکاران ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بدون ابنکه دچار آسیب دیدگی یا مصدومیت شوند بهترین نتیجه را کسب کنند. تمام موارد آماده شده و حتی قایق هایی که برای روئینگ لازم بود به محل بازی ها رسیده است.

علیزاده عنوان کرد: در کنار برنامه آمادگی ملی پوشان در تلاش هستیم که شب ها در هتل اگر تولد هر کدام از بازیکنان بود برای او جشن بگیریم تا شرایط روحی ملی پوشان افزایش پیدا کند و میزان استرس ها کم شود و آرامش بیشتر در کاروان وجود داشته باشد.

سرپرست کاروان ورزشی ایران در پایان گفت: امیدوارم که ملی پوشان بتوانند روی سکوهای قهرمانی قرار بگیرند و دست پر به کشور برگردند و شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران مان در جاکارتا باشیم.


بیشتر بخوانید:

 آغاز طوفانی هندبالیست‌های ایران در جاکارتا/درگیری لفظی مهمانان ویژه ایران و عربستان روی سکو‌ها

اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی/نقص در سیستم حمل و نقل شهری جاکارتا


انتهای پیام/

اظهارات علیزاده درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار