مبارزه با فساد ،راهکار اساسی مقابله با مشکلات

امام جمعه موقت آبادان گفت:راهکار اساسی مقابله با انواع مشکلات در کشور مبارزه با فساد است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علوی کیا امام جمعه موقت آبادان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس  کشور دچار مشکلات فراوانی بود اما مردم در کنار مسئولان برای برطرف کردن چالش ها سرشار از انگیزه بودند گفت:در آن زمان زندگی مسئولان مانند مردم عادی جریان داشت و جنگ تحمیلی برای مردم و مسئولان تبدیل به فرصت شد بنابراین امروز هم برای عبور از مشکلات اقتصادی باید همان رویه دوران دفاع مقدس را پیش بگیریم.

وی  افزود:متاسفانه عده ای پس از جنگ تحمیلی تلاش کردند با ایجاد اختلافات طبقاتی و رواج اشرافی گری سبک زندگی مردم را تغییر دهند که اهالی رسانه و همه نهادها و جوانان انقلابی وظیفه دارند حاشیه امنی که برخی مفسدان دور خود کشیده اند را برهم بزنند.

خطیب جمعه موقت آبادان با اشاره به اینکه در زمینه مباحث دینی،اجتماعی و سیاسی کشور باید بیشتر روشنگری شود گفت:لازم است تا علما و اسلام شناسان بستر نقد و پرسشگری را فراهم آورند و در مناسبت های مذهبی تنها به شور و عزاداری اکتفا نشود بلکه سعی کنیم مرور و تفسیر تفکر و اقدامات اهل بیت(ع) را در اولویت قرار دهیم.

حجت الاسلام علوی کیا بیشترین موفقیت کشورمان را در برجام دشمن شناسی دانست و افزود: برای همگان در داخل و خارج از کشور مشخص شد که به دشمن نمی شود اعتماد کرد و تنها راه برطرف شدن مشکلات اتکا به نیروی درون است.

وی ماهیت اصلی استکبار جهانی و راس آن ها آمریکا حفظ منافع شخصی به قیمت از بین بردن منافع سایر مردم جهان عنوان کرد و گفت: در جریان کودتای ننگین ۲۸ مرداد سال ۳۲ تاریخ گواهی داد که آمریکا برای حفظ حکومت دست نشانده خود قیام مردم را سرکوب کرد تا عمر حکومت منحوس شاهنشاهی در ایران کمی بیشتر شود.

انتهای پیام/ د

روحیه ی ایثار، راه برون رفت از مشکلات

برچسب ها: نمازجمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.