ایران با کارت زرد بیشتر در رده دوم گروه ششم/ تقابل احتمالی شاگردان کرانچار با سامورایی ها!

تیم ملی فوتبال امید کشورمان با کسب ۴ امتیاز و به دلیل تنها یک کارت زرد بیشتر نسبت به عربستان، در رده دوم گروه ششم بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی، تیم های ایران و کره شمالی به مصاف هم رفتند که تقابل شاگردان زلاتکو کرانچار با جی سونگ یو به پیروزی ۳ بر صفر مرد کروات خاتمه یافت. در این بازی امیر روستایی ( ۲۷ )، مهدی قائدی ( ۶۷ ) و عارف عاقاسی ( ۹۲ ) گلزنی کردند تا تیم ملی فوتبال امید کشورمان ۴ امتیازی شود و شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم پرقدرت عربستان با میانمار بازی کرد و سعودی ها به راحتی به برد ۳-۰ رسیدند تا همانند ایران ۴ امتیازی شوند. 

طبق قوانین فوتبال، در جدول رده بندی تیم هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند در صدر قرار خواهند گرفت و سپس تفاضل گل، گل زده و گل خورده مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ایران و عربستان هر ۲ تیم ۴ امتیازی و با تفاضل گل +۳ هستند اما به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر یوزهای جوان ( لقب تیم ملی فوتبال امید ) در مقابله عربستان در رده دوم قرار دارند و شاگردان علی سعد الشهری صدر نشین هستند. 

در رده های سوم و چهارم هم ۲ تیم میانمار و کره شمالی جای دارند و از شانس کمی برای صعود برخورد دار هستند.

ایران با کارت زرد بیشتر در ردوم گروه ششم/ تقابل احتمالی شاگردان کرانچار با سامورایی ها!

در بازی های دور سوم، روز یکشنبه ایران با میانمار و عربستان با کره شمالی دیدار می کند. ایران برای صدرنشینی نیاز به برد پرگل برابر میانمار دارد اما با یک تساوی هم صعودش را مسجل می کند.

۲ تیم نخست هر گروه و ۴ تیم برتر رده سومی ها به مرحله حذفی صعود خواهند کرد و از گروه ( F ) هم تیم های ایران و عربستان به تیم های گروه چهارم ( D ) ویتنام و ژاپن دیدار می کنند که با توجه به اینکه سامورایی در رده دوم هستند، به احتمال زیاد ایران باید با ژاپن دیدار کند.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - امید کره شمالی صفر / هتریک شاگردان کرانچار در جاکارتا + فیلم و تصاویر

خلاصه بازی امید ایران و امید کره شمالی در 26 مرداد 97 + فیلم


انتهای پیام/

عربستانی ها با کارت زرد کمتر در صدر جدول  گروه ششم بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار