طی اطلاعیه دانشگاه آزاد مطرح شد؛

2 شهریور؛ آخرین مهلت ویرایش انتخاب رشته متقاضیان آزمون سراسری ۹۷

ویرایش رشته محل‌های انتخابی متقاضیان دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

آغاز ویرایش انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با عنایت به درخواست های مکرر متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 97، ویرایش رشته محل های انتخابی از روز چهارشنبه 31 مرداد آغاز و تا ساعت 24 جمعه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود:کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می­­­ باشند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی ، نسبت به انتخاب 100 رشته محل اقدام نمایند.

شاهانی اشاره کرد: داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند. داوطلبانی که رشته محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی کنند ، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می باشند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: نتایج انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ویرایش رشته محل های انتخابی دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار