همه با هم برای حمایت از کالای ایرانی/ کاتب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحقق شعار سال نیاز به وضع قوانین جدید ندارد/ ضرورت جلوگیری از قاچاق کالا برای حمایت از کالای ایرانی

برای تحقق شعار سال نیاز به وضع قوانین جدید نیست/ ضرورت جلوگیری از قاچاق کالا برای حمایت از کالای ایرانینماینده مردم گرمسار گفت: برای تحقق حمایت از کالای ایرانی نیاز به وضع قوانین جدید نداریم.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد:  تولید کنندگان در وهله اول باید کیفیت کالا‌های داخلی را ارتقا دهند و از سوی دیگر گرایش مردم به استفاده از کالا‌های ایرانی باید افزایش یافته و میزان مصرف کالا‌های خارجی کاهش یابد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید از قاچاق کالا جلوگیری شود،در صورت کاهش واردات و قاچاق کالا، شاهد افزایش تولید ملی و همچنین رونق اشتغال می‌شویم.

نماینده مردم گرمسار با بیان اینکه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در بین همه افراد جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: کالا‌های ما باید از کیفیت و قدرت رقابت بسزایی برخوردار باشند تا علاوه بر استفاده مردم از آنان، این کالا‌ها را صادر هم کنیم.

کاتب درباره اقدامات قانونی مجلس برای حمایت از کالای ایرانی، گفت: برای تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی نیاز به وضع قانون جدید نداریم و باید بر نحوه اجرای قوانینی که در این باره وجود دارد نظارت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار