مدیران دستگاه‌های اجرایی اشرافیت کامل بر نقش روابط عمومی داشته باشند/ تدوین سند راهبردی روابط عمومی های

استاندار فارس گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بایستی اشرافیت کامل بر نقش روابط عمومی داشته باشند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی اشرافیت کامل بر نقش روابط عمومی داشته باشند/ تدوین سند راهبردی روابط عمومی هایبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادر استاندار فارس در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: در هر موضعه‌ای ابتدا بایستی وظایف را برای خود حلاجی کنیم و بدانیم هدف از روابط عمومی و ملزومات آن چه چیزی است.

وی افزود: روابط عمومی ارتباط و پلی است بین دستگاه‌ها و رسانه ها، که در این زمینه بایستی مدیران نیز در این رابطه چگونگی روابط عمومی آموزش ببینند، نه توقعات بیجا داشته باشند و نه کم.

تبادار ادامه داد: روابط عمومی‌ها بیشترین نقش را بر اعتماد در رسانه‌ها و دانشگاه‌ها ایجاد می‌کنند.

استاندار فارس بیان کرد: امروز با وجود فضای مجازی وضعیت نا مناسبی در موضوعات خبری در جامعه ایجاد شده که جای نگرانی است و رسانه‌ها با کمک روابط عمومی باید واقعیت‌ها را به مردم انتقال دهند.

تبادار یادآور شد: امروز آفت اطلاعات ناموزون تمام کشور را فراگیر کرده از طرفی رسانه‌های برون مرزی نیز به اتفاق برای اینکه ذهنیت ایجاد کنند تلاش می‌کنند تا موضوعات خلاف واقع همراه با درشت نمایی به جامعه القا کنند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید از این بستر مناسب برای انعکاس اخبار درست استفاده کنند.

استاندار فارس ادامه داد:اگر به دنبال حقوق شهروندی هستیم باید رسانه‌ای آزاد و صادق داشته باشیم و نیازمندی‌ها را کم‌تر کنیم تا آزادی و حریت بیشتر معنا پیدا کند.

تبادار تاکید کرد: شورای روابط عمومی‌های استان فارس باید دارای سند راهبردی باشد که طبق آن عمل کند.

وی افزود: امروز جامعه به اعتمادسازی نیازمند است که روابط عمومی‌ها می‌تواند در این عرصه به خوبی عمل کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.