واکنش سرپرست پارس جم به اظهارات معاون استقلال

سرپرست تیم پارس جنوبی جم به حرف‌های معاون ورزشی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست پارس جم به اظهارات معاون استقلالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بعد از انتقاد‌هایی که علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال از میزبانی پارس جنوبی در جم و عسلویه انجام داد، عبدالرحیم خطیب واکنش تندی به این مساله داشت.

خطیب در این خصوص گفت: خیلی بد است که آقای می‌خواهند حالا که باخته‌اند با این حرف‌ها توجیه داشته باشند. این مسائل قشنگ نیست و زیبایی‌های فوتبال را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: مگر گرفتن هتل برای تیم میهمان بر عهده ماست؟ خود باشگاه‌ها باید هتل بگیرند و این برعهده تیم میزبان نیست. همچنین فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی پارس جنوبی را تأیید کرده است. جالب اینکه ما هم در تهران یا قائمشهر، یک ساعت برای رسیدن به ورزشگاه یا سالن کنفرانس خبری وقت می‌گذاریم و اعتراضی نمی‌کنیم. تاکید می‌کنم نمی‌شود با این صحبت‌ها باخت را توجیه کرد.

سرپرست پارس جنوبی جم در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: مساله دیگر اینکه فاصله هتل شهرستان عسلویه تا ورزشگاه جم، ۳۵ تا ۴۰ دقیقه است، نه یک ساعت و نیم. مگر اعضای تیم استقلال سال گذشته در هتلی روبه‌روی ورزشگاه تختی جم مستقر نشدند؟ هتلی که استقلالی‌ها امسال در آن مستقر شدند را خودشان انتخاب کردند. پارس جنوبی سه سال است که دیدار‌های لیگ دسته اول یا لیگ برتری را میزبانی می‌کند. چرا تاکنون شاهد چنین اعتراض‌هایی نبودیم؟ جالب است که حاجیلو (سرپرست تیم استقلال) از میزبانی پارس تشکر کرد، اما خطیر این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

خطیب در پایان افزود: من به آقای خطیر که البته مدت زیادی نیست در استقلال مشغول به کار شده و شاید به امور لیگ برتر خیلی آشنایی نداشته باشد می‌گویم انصاف را رعایت کند و با این صحبت‌ها اخلاق را در فوتبال نکشد. همه ما از یک خانواده هستیم و این جوسازی‌ها درست نیست.

گفتنی است؛ پارس جنوبی جم روز پنجشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

انتهای پیام/م

دیدار پارس جنوبی جم مقابل استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.