بقاع متبرکه فارس میزبان جشن‌های ولایت

برنامه‌های دهه ولایت در بیش از ۲۰۰ نقطه فارس اجرا می‌شود.

  سید میثم حسینی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از اجرای برنامه‌های دهه ولایت در بیش از ۲۰۰ نقطه استان فارس خبر داد و گفت: امسال نیز مانند چند سال گذشته، برنامه‌های این دهه با عنوان «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» هم‌زمان با سراسر کشور در این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های شاخص این دهه، در امامزادگان شاخصی، چون سید علاءالدین حسین (ع)، علی بن حمزه (ع)، حرم سید تاج‌الدین غریب (ع) و امامزاده محمد (ع) قصردشت و همچنین امامزادگان شاخص هر شهرستان به اجرا در می‌آید.

حسینی ادامه داد: امسال همچنین همایشی برای بزرگداشت و تجلیل و تکریم از سادات در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود و در شهر شیراز نیز این مراسم فرهنگی از محل موقوفات منطبق اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: برپایی جشن‌های متنوع و برگزاری مراسم خطبه‌خوانی غدیر، مسابقات و توزیع بسته‌های فرهنگی، استفاده از مبلغ‌های بومی و غیربومی و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی ازجمله دیگر برنامه‌های اجراشده در این دهه است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: مراسم قرائت دعای عرفه با همکاری هیئت امناء و خدام حرم‌های مطهر امامزادگان شاخص در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر

اجرای برنامه‌های دهه ولایت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار