آغاز برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا یوسفی نژاد سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت با بیان اینکه در مدت یک ماه، ۲۹ برنامه فرهنگی، هنری، علمی و عبادی با موضوع قرآن و عترت پیش‌بینی شده است که برگزاری روزانه مسابقات قرآن و نهج البلاغه با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس مهم‌ترین آن‌ها است، اظهار کرد: در قالب این برنامه تا پایان رمضان از ۱۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان با اهدای جوایز تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن در ۱۶ شهرستان فارس، تصریح کرد: این نمایشگاه با عنوان عروة‌الوثقی در شیراز همزمان با شهرستان‌هایی از جمله رستم، استهبان، اقلید، شیراز، نی‌ریز، فیروزآباد، مرودشت، ارسنجان، خرم‌بید و ممسنی از پنجم تا دهم خردادماه در گذر حافظیه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: از جمله برنامه‌های این ماه مبارک که از امروز آغاز می‌شود شامل برپایی ۳۰ محفل انس با قرآن کریم، ۳۰ مسابقه قرآن و نهج‌البلاغه، ۱۰ جلسه تفسیر و تدبیر در قرآن کریم، اکران ۵ فیلم قرآنی، ۱۵ نشست علمی و تخصصی قرآنی، ۱۵ نمایش با موضوع قرآن و عترت، ۱۵ مراسم شعر‌خوانی و مشاعره قرآنی در شیراز و شهرستان‌های فارس است.

یوسفی نژاد اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه رمضان، برگزاری جشن تجلیل از ۱۵ فعالان قرآنی استان فارس است.

انتهای پیام/ن

برنامه‌های فرهنگی ماه رمضان در فارس

برچسب ها: رمضان 97 ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار