رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد در خراسان شمالی انتخاب شد

مجمع هیئت بولینگ و بیلیارد استان با حضور نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ مجمع هیئت بولینگ و بیلیارد استان با حضور نایب رئیس فدراسیون این رشته برگزار و محسن ابراهیمی تنها کاندیدای این مجمع به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت ورزشی انتخاب شد.
کوروش بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استانافزود: یکی از مشکلات ما در این رشته کلاس‌های مربیگری و داوری است و خیلی‌ها علاقه‌مند هستند که این کلاس‌ها برگزار شود و امیدواریم با پیگیری فدراسیون بولینگ و بیلیارد کلاس‌ها برگزار شود.
نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز گفت: فدراسیون ما بسیار فعال است و ان شاءا... هیئت‌های ما که بازوان اجرایی فدراسیون‌ها هستند بتوانند در جا به جا کردن رکورد‌ها به ما کمک کنند.
علی اکبر فوادیان افزود: در خراسان شمالی استعداد‌های زیادی در بخش بانوان داریم و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به جایگاه خوبی برسیم و ما می‌خواهیم از بجنورد در بخش بانوان و آقایان نفراتی را در اردو‌های تیم ملی داشته باشیم.
وی گفت: در کشور‌های شرق آسیا میز‌های بیلیارد برای حضور در المپیک به مدارس برده شده و امیدوارم در خراسان شمالی و بجنورد هم با پیگیری بتوانید میز بیلیارد را به مدارس ببرند تا در المپیک‌های بعدی نماینده‌ای از خراسان شمالی در تیم ملی داشته باشیم.
فوادیان اضافه کرد: رشته‌های زیر مجموعه بولینگ و بیلیارد جذابیت زیادی دارند و اگر بچه‌های دوره دبستان به صورت رایگان به باشگاه‌ها دعوت شوند حتما علاقه مندی ایجاد و زمینه مدال آوری فراهم می‌شود.
انتهای پیام/آ


حضور نایب رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.