مشاور استاندار خراسان رضوی ؛

شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی ،شعار محوری هفته دولت امسال

مشاور استاندار خراسان رضوی گفت:هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن بلوغ و شکوفایی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است.

شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی ،شعار محوری هفته دولت امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی مشاور استاندار خراسان رضوی در دیدار با مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان‌های استان گفت: در هر نظام سیاسی، چهل سالگی اوج بلوغ و شکوفایی آن است که ما نیز با توجه به گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، باید این کمال و پختگی را به مردم نشان دهیم.

وی افزود: در کنار این بالندگی، متاسفانه ما در بحران چهل سالگی انقلاب قرار گرفته ایم وعلاوه بر این، بد عهدی آمریکا و خروج از برجام، نوسانات غیر معمول قیمت ارز و طلا و مشکلات اقتصادی نیز موجب وخیم‌تر شدن شرایط شده است.

حسینی  گسترش نارضایتی، شدت دادن و ترکیبی کردن آن‌ها را از جمله اهداف نظام سلطه دانست و گفت: دشمنان با هدف القا ناکارآمدی نظام تلاش می‌کنند، از همه ابزار‌ها برای زیر سوال بردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده کنند.

 مشاور استاندار خراسان رضوی  با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در این باره افزود:نقش روابط عمومی‌ها در کارآمد جلوه دادن نظام از طریق اطلاع رسانی، اعتماد سازی، تقویت امید به آینده، گسترش عدالت اجتماعی با گزارش شفاف و روشن از عملکرد‌ها، خدمات و دستاورد‌های نظام اهمیت بسیاری دارد.

وی گفت: شعار محوری هفته دولت امسال، شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است که روابط عمومی‌ها باید برنامه‌های خود را بر این مدار تعریف و اجرا کنند.

حسینی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در کلام رهبری، گفت: روابط عمومی‌ها باید با روش‌های صحیح و موثر مردم را در جریان امور و خدمات قرار دهند، شفافیت سازمانی ایجاد کنند و با رفتار منصفانه موجب شوند همه به گونه ای برابر از ظرفیت‌های سازمان بهره ببرند.

وی افزود: به فرموده معظم له روابط عمومی‌ها باید اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی، مردم را همگرا کنند تا از این طریق سرمایه اجتماعی تقویت و اعتماد حاصل شود.

برنامه ریزی برای نشست‌های خبری مختلف با حضور مدیران مربوطه در شهرستان ها، اطلاع رسانی در قالب پروژه ها، استفاده از جوانان و نخبگان در مراسم افتتاحیه ها، راه اندازی کاروان‌ها و تور‌های خبری و نخبگانی، برنامه ریزی برای تقویت نشاط عمومی و مستند سازی فعالیت‌ها از دیگر تاکیدات مشاور استاندار خراسان رضوی در این جلسه بود.
 
انتهای پیام//م.ص

 

نشست مشاور استاندار خراسان رضوی با مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان های استان

برچسب ها: هفته دولت ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.