باشگاه مشکی پوشان مشهد که فصل گذشته به لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط کرد،حالا در آستانه هفته دوم رقابت ها با مشکلات مالی و مدیریتی بسیاری رو به رو است.

مشکی پوشان،نا آرام تر از همیشهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ باشگاه مشکی پوشان مشهد که فصل گذشته به لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط کرد،حالا در آستانه هفته دوم رقابت ها با مشکلات مالی و مدیریتی بسیاری رو به رو است که حتی باعث شده برگزاری بازی فردا مقابل خونه به خونه بابل در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص برگزاری بازی فردا مشکی پوشان مقابل خونه به خونه  گفت: برای برگزاری بازی ابتدا باید کارت های بازی بازیکنان صادر شود و و برای این امر ابتدا باید یک مدیرعامل جدید برای باشگاه پیدا کنیم.

وی افزود: خداد عزیزی روز جمعه به مشهد آمد و مدبر عاملی تیم را برعهده گرفت اما طبق صحبت هایی که دیروز انجام داده بود مثل اینکه از این برعهده گرفتن این پست منصرف شدند.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد محل برگزاری بازی های مشکی پوشان در مشهد گفت: برای برگزاری بازی های مشکی پوشان در مشهد دو ورزشگاه تختی و امام رضا را زیر نظر داریم اما هنوز برای هیچکدام به توافق کامل نرسیدیم؛اما اگر برای برگزاری بازی فردا مشکلی پیش نیاید سعی می کنیم یکی از این دو ورزشگاه را برای برگزاری بازی فراهم کنیم.

برادران  در مورد 3امتیازی که قرار بود فیفا از باشگاه مشکی پوشان کسر کنداظهار داشت: این 3امتیاز از باشگاه کسر شده؛و با توجه به انصراف تیم نفت تهران از مسابقات، 3امتیازی که هفته گذشته مشکی پوشان از این تیم گرفت هم اعتباری ندارد و هم اکنون باشگاه مشکی پوشان باید با امتیاز3- در مسابقات لیگ دسته یک کشور شرکت کند.

انتهای پیام//ع.ع

بازی مشگی پوشان مقابل خونه به خونه در هاله از ابهام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.