شناسایی نقاط حادثه خیز در استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: نقاط حادثه خیز استان باید شناسایی و جهت رفع مشکلات آن ها اقدام گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ قدرت الله ابک معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه کمیته ایمنی استان گفت: نقاط حادثه خیز استان باید شناسایی و جهت رفع مشکلات آن ها اقدام گردد .

وی در ادامه افزود: با تمکین اهداف کمیته ایمنی جهت رسیدن به کاهش آمار تصادفات، با تبیین اهداف دستگاه های اجرایی استان اقدامات خوبی انجام شده است

وی در ادامه با اشاره به کاهش 52 درصدی بودجه استان در سال جاری افزود: 4300 کیلومتر جاده در استان وجود دارد که برای خط کشی این جاده ها تنها 4 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

ابک با اشاره به افزایش 80 درصدی تلفات سوانح و تصادفات در سطح استان اضافه کرد: باید با برنامه ریزی راهنمایی و رانندگی و پلیس راه استان دستگاه های مربوط به حمل و نقل و پایانه های استان و دستگاه های خدمت رسان به موقع سر حوادث جهت کمک و بررسی مسائل حضور یابند.

سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان هم در این جلسه به افزایش آمار تصادفات در 4 ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: 68 درصد تصادفات در استان شامل واژگونی است که  بیشترین درصد تصادفات در استان را واژگونی وسایل نقلیه دربر می گیرد.

وی هم چنین نبود منابع خدماتی و کمبود انگیزه رانندگان را از عوامل مهم در رخ دادن حوادث عنوان کرد.

در این جلسه هم چنین سه علت تامه وقوع تصادفات در استان بررسی ش.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه کمیته ایمنی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.