مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در استان سمنان مشخص شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، گفت: برگزاری این راهپیمایی در ۵۰ نقطه از استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اعلام مسیر‌های راهپیمایی در هشت شهر بزرگ استان سمنان، گفت: راهپیمایی روز قدس در سمنان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه جمعه از میدان امام رضا (ع) آغاز می‌شود و تا مصلای این شهر محل برگزاری نماز جمعه ادامه دارد.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در شاهرود ساعت ۱۱ روز جمعه از مسجد موسی ابن جعفر (ع) ابتدای بلوار شهید آیت الله مصطفی خمینی به سمت مصلای این شهر برگزار خواهد شد.

این مسوول اضافه کرد: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه راهپیمایی روز قدس در دامغان از میدان شهدا به سمت مصلای این شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خرمیان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در شهر میامی نیز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه جمعه از میدان بسیج به سمت مصلای این شهر برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در مهدیشهر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان امام رضا (ع) به سمت مسجد المهدی (عج) و در آرادان ساعت ۱۱ از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در شهر گرمسار ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع و در سرخه نیز در همین زمان از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس ابراز انزجار از رژیم غاصب و کوک‌کش صهیونیستی است، بیان کرد: مردم در راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور خود آگاهی، بصیرت و انزجار خود از رژیم جنایکار اسراییل را به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.