با استفاده از خدمات افراد دارای مجوز قانونی:

برای تعمیر لوازم خانگی مراقب افراد سودجو باشیم

با استفاده از خدمات افراد دارای مجوز قانونی و کارت شناسایی معتبر برای نصب، سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی، مراقب سوء استفاده افراد سودجو باشیم.

اطلاعیه اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی شهرستان شهرکردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی شهرستان شهرکرد در اطلاعیه‌ای از مردم خواست: برای نصب، سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی از خدمات افراد دارای مجوز قانونی و کارت شناسایی معتبر استفاده کنند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی
احتراماً به اطلاع کلیه همشهریان عزیز می‌رساند؛ با توجه به سوء استفاده برخی افراد سودجو، برای فعالیت‌هایی از قبیل: نصب دزدگیر ماشین، اماکن و منازل، نصب سیستم صوتی ماشین، نصب دوربین‌های مدار بسته حفاظتی، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر و نصب یخچال، فریزر، ظرف‌شویی، لباس‎شویی و تلویزیون، نصب و سرویس کولر‌های آبی و گازی، تعمیر و نصب وسایل گازسوز، نیاز به مجوز فعالیت از این اتحادیه می‌باشد و تنها کسانی حق ورود به منازل مسکونی، مؤسسات و ادارات را برای این منظور خواهند داشت که دارای کارت شناسایی با مهر برجسته این اتحادیه باشند و این اتحادیه، مسئولیتی در قبال سرویس‌کاران متفرقه نخواهد داشت.
* تذکر مهم:
- برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، لطفاً قبل از انجام کار حتماً به تاریخ اعتبار کارت شناسایی تکنسین توجه کنید و ضمناً با مدیر فنی که مشخصات کامل وی در قسمت پایین کارت شناسایی درج شده است، هماهنگ فرمایید.
- برچسب‌های نصب شده درب منازل دلیل بر قانونی بودن فعالیت این واحد‌ها نمی‌باشد و قبل از درخواست حتماً مطمئن شوید که دارای پروانه فعالیت از اتحادیه باشند.»

انتهای پیام/ش

اطلاعیه اتحادیه صنف تعمیرکاران لوازم خانگی شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا کریمی
۲۲:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
باسلام
به نظر من نصابانی که سابقه کاری زیاد دارن و افراد از کارشون راضی هستن کارت نصب براشون صادر کنید که زیر نظر کسی هم نباشن یعنی مدیر فنی نداشته باشن وخود اتحادیه تاییدشون کنه باتوجه به تحقیقات