بازدید مدیرکل دفترآموزش عالی غیردولتی وزارت علوم از موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه

مدیرکل دفترآموزش عالی غیردولتی وزارت علوم به همراه تنی چند از مدیران این حوزه از بخش های مختلف موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه بازدید کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزانه شمیرانی مدیرکل دفترآموزش عالی غیردولتی وزارت علوم گفت: طراحی و اجرای شبکه برنامه تحصیلات تکمیلی و اجرای مدل بومی توانمندسازی از مهم ترین برنامه های شاخص اجرا شده این موسسه است .

وی با تاکید بر اینکه این برنامه ها باید در سایر دانشگاه های کشور نیز اجرا گردد، افزود: موفقیت موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه نتیجه برنامه ریزی و پشتوانه فکری قوی در این ساختار است.

وی در پایان تصریح کرد: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه با طراحی درست، بازاریابی را در کنار بازارسازی اجرا کرده است.

در ادامه مسلم حدیدی قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه به خلاصه ای از فعالیت های این موسسه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موسسه براساس ماموریت جهاددانشگاهی در نقشه جامع علمی کشور اهداف و برنامه های سه ساله خود را تدوین نموده که در این راستا و با هدف ارتقاء کیفی اساتید و دانشجویان 24 کارگاه و سمینار برگزار کرده که از این تعداد شش کارگاه و سمینار با حضور مدعوین خارج از کشور برگزار شده است .

حدیدی به برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز و جشنواره ایده های فناورانه اشاره کردو افزود: این رویدادها به منظور آشنایی اساتید و دانشجویان با فعالیت های جدید در کشور و دنیا و شناسایی پتانسیل ها و فرصت های موجود در استان برگزار شده است .

وی در ادامه به همکاری موسسه در برگزاری سه کنفرانس بین المللی و ملی اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم حضور دانشجویان و اساتید در این برنامه ها را افزایش دهیم .

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به هدف گذاری این موسسه در اشتغال و کارآفرینی گفت: سال گذشته بیش از هشت نشست تخصصی و سه رویداد کارآفرینی را با هدف ایده پردازی در حوزه مسائل و مشکلات استانی و منطقه ای برگزار کردیم .

وی در ادامه به برنامه های ویژه در حوزه کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و گفت : به منظور همگرایی و هدفمند نمودن پایان نامه ها برای ارائه محصول، ثبت شرکت و... شبکه برنامه پایان نامه تحصیلات تکمیلی طراحی و اجرا شده است. همچنین به منظور ارتقاء دانش کسب و کار و ورود دانشجویان به بازار کار، بسته های شغلی در قالب مدل بومی توانمندسازی تدوین شده است .

حدیدی درپایان به سایر دستاوردهاو فعالیت های موسسه اشاره کرد وگفت: اخذ شش رشته تحصیلی(دو رشته کارشناسی ارشد و چهاررشته کارشناسی)، چاپ دو جلد کتاب، ارائه و چاپ،بیش از 30مقاله علمی و انعقاد سه تفاهم نامه همکاری از دستاوردهای این موسسه است. همچنین تولید نمونه اولیه پنج محصول، ثبت چهار شرکت و کسب هفت عنوان دانش فنی حاصل اجرای یکی از شبکه های برنامه تحصیلات تکمیلی در موسسه است.

 

انتهای پیام/د

برگزاری کنفرانس بین المللی فناوری و انرژی سبز و جشنواره ایده های فناورانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.