برگزاری دوره آموزشی اصول بهداشت و بازرسی مواد خام در دامپزشکی استان کرمانشاه

دوره آموزشی اصول بهداشت و بازرسی مواد خام با منشا دامی در دامپزشکی استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دوره آموزشی اصول بهداشت و بازرسی مواد خام با منشاء دامی در قالب ۱۲ساعت و به مدت ۲روز در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برای دامپزشکان، کارشناسان و کاردان های بخش دولت برگزار شد.

در این دوره آموزشی تمامی بازرسان فراورده های خام دامی سطح استان اعمم از کاردان، کارشناس، دامپزشک و روسای ادارات شهرستان شرکت داشتند.

در این دوره آموزش علاوه بر مرور ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور تازه های نظارت و بازرسی فراورده های خام دامی خوراکی و غیر خوراکی در ۲ روز آموزش داده شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ارتباط با این دوره آموزشی گفت: برگزاری چنین دوره هایی علاوه بر ایجاد دیدگاه مشترک در بازرسین بهداشتی و ایجاد وحدت رویه در راستای نظارت و بازرسی بهداشتی، میزان سط دانش و اگاهی همکاران را افزایش می دهد و امکان بهره بردن از دانش روز را فراهم می سازد.

دکتر مهدی ظفری پور افزود: پس از این دوره، فراگیران قادر به ارائه آموزش به بهره برداران و سایر همکاران در ادارات شهرستان خواهند بود.

تدریس این دوره آموزشی بر عهده دکتر ظفری پور بود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

آموزش تازه های نظارت و بازرسی فراورده های خام دامی

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار