از کتاب آیین آیینه دار رونمایی شد

به پاس تجلیل از خدمات بیست و دوساله منصور گلناری در خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از کتاب آیین آیینه دار رونمایی شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، صادق هادی رئیس ستاد برگزاری رونمایی از کتاب آیین آیینه‌دار"   در مراسم رونمایی از کتاب در کتابخانه مرکزی اصفهان به پاس تجلیل از خدمات بیست و دوساله منصور گلناری در خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان ، اظهار کرد: این لحظات، لحظاتی نابی است که برای پاسداشت فعالیت‌های بزرگ مرد جامعه رسانه گرد‌هم آمده ایم.

وی با اشاره به آغاز طرح اولیه کتاب از سال 95 و تصویب این طرح در هیئت مدیره قبل عنوان کرد: با همت دوستان و همکاران، برنامه تجلیل از چهره‌های ماندگار رسانه طراحی و در اولین گام با تجلیل از منصور گلناری با سابقه بیش از سه دهه فعالیت رسانه‌ای شروع شد.

وی در مورد نگارش این کتاب بیان کرد: دیدگاه و نظرات 30 تن از افراد بزرگ جامعه رسانه و همکاران در بخش اول این کتاب گرد‌آوری شده است.

هادی در مورد بخش دوم کتاب گفت: تعدادی عکس‌ از فعالیت‌ها و مراسم‌ مختلف خانه مطبوعات از سال 77 بخش دوم کتاب را شامل می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری  مراسم رو نمایی آئین آیینه دار با اشاره به تلاش‌های منصور گلناری در حوزه‌های مختلف بیان کرد: او در این 22 سال نه تنها چراغ تشکل را روشن نگه‌ داشت بلکه کارهای اثر‌گذار اودر بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون ماندگار خواهد بود.

وی این نکوداشت را نسبت به سایر مراسم‌ ویژه و متمایز برشمرد و خاطر‌نشان کرد: تجلیل و تشکر از فردی در رسانه که در زمان حیات او برگزار شود، اتفاقی است که کمتر انجام شده و امیدواریم از این دست پاسداشت‌ها از اهالی رسانه تداوم یابد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب "آیین آیینه دار" که به پاس تجلیل از خدمات بیست و دوساله منصور گلناری در خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان نگاشته شده است، با حضور دست‌اندرکاران نگارش کتاب و بزرگان اهالی رسانه رونمایی شد.

انتهای پیام / س

آیین رونمایی از کتاب آیین آینه دار

برچسب ها: معرفی کتاب ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.