مرعشی:

هرکسی فساد کرده باید از مردم عذر خواهی کند

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: هر کسی خطا و فساد کرده باید پوزش بطلبد، یکبار دیگر باید با مردم آشتی کنیم و مردم را به صحنه برگردانیم.

هرکسی فساد کرده از مردم عذر خواهی کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز (دوشنبه) در میزگرد "بحران‌های پیش روی ایران" در سالن همایش‌های پیام اظهار داشت: در مورد مسئله امروز ایران چند مسئله با هم تجمیع شده و هم افزایی به وجود می‌آورند.

وی افزود: تیپ اصلاح طلبان و میانه روی کشور که مظهر آن آقای مرحوم هاشمی بودند معتقدند که نباید کشور را در نقطه ناامن و لبه پرتگاه نگه داریم.

مرعشی افزود: به طور قطع و یقین ادامه طولانی مدت بحران‌های ایران و تنش‌ها در روابط خارجی به مصلحت نخواهد بود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: ما معتقد بودیم با گفتگو و با تعامل با دنیا می‌توان مسائل را حل کرد و متناسب با این امر رییس جمهوری روی کار آمد که این سیاست را در پی گرفت و بیش از نیمی از دولت آقای روحانی صرف سند معتبر برجام شد.

وی با بیان اینکه یک تغییر استراتژیک در آمریکا در حال شکل گیری است، تصریح کرد: این تغییر باعث شده که مذاکره به بن بست برسد، ما در مقابل افرادی که در ایران می‌گفتند نمی‌توان به غرب اعتماد کرد حرفی برای گفتن نداریم و این فرو ریختن ساختار سیاسی دولت است و دولت اگر سر از استخر در نیاورد، سر از بحران در آورده است.

مرعشی ادامه داد: این تحریم‌ها هر چند تحریم سازمان ملل نیست، اما با یک سیستم هوشمند پشتیبانی می‌شوند و با یک تیم کینه توز خیلی مصمم گسترش پیدا می‌کنند، تحریم‌ها هنوز اعمال نشده ولی پیشاپیش آثار خود را گذاشته است.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی افزود: نظام ما در شرایطی است که هیچ یک از مسئولان یکدیگر را پشتیبانی نمی‌کنند و یک تشتت و تفرقه در نهادهای حکومتی وجود دارد که بی نظیر است.

وی تصریح کرد: هر برخوردی که قرار است با دنیا داشته باشیم نیازمند وحدت است و باید با هم باشیم.

مرعشی گفت: شرایط اقتصادی برای خانوارها ایرانی سخت شده و حداقل باید یک تورم بالای 50 درصدی را تجربه کنند و این در حالی شکل می‌گیرد که مردم شاهد برخی فسادها و خود محوری ها هستند.

وی با بیان اینکه روحانی قبل از انتخابات سال 96 مقبولیت داشت اما بعد از آن محبوبیت پیدا کرد، گفت: من فکر می کردم محبوبیت آقای روحانی خیلی بدرد کشور خواهد خورد اما نمی دانیم کسانی که روابط رییس جمهور با مردم را تنظیم می کنند چطور آن محبوبیت را ظرف 6 ماه به حداقل رساندند. 

مرعشی ادامه داد: هر کسی قرار است فدا شود باید فدا شود اما ایران باید بماند هر کسی قرار است دست مردم را ببوسد عذرخواهی کند و برود. ما ایران برایمان از هر چیزی مهم تر است.

وی در پایان تصریح کرد: هر کسی خطا و فساد کرده باید پوزش بطلبد، یکبار دیگر باید با مردم آشتی کنیم و مردم را به صحنه برگردانیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
چقدر تو مهربونی هستی.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۲:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
براي عذر خواهي ميتوان به يك نفر وكالت رسمى ( محضرى تام الاختيار ) داد يا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
این کجا و آن کجا
۱۳:۰۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
زنم از من طلاق گرفت. و آبروی من بین فامیل و همکارام رفته پست و جایگاه خدمتی ام از دست رفت فرزندانم با این وضعیت بزرگ می شن و تربیت می شن و ....... و........و............... خیلی چیزای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۱:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
چند نفر عذرخواهی کنند از مردم
Iran (Islamic Republic of)
ميم شيرازه
۲۲:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
از فردا صف نوبت گيرى براى عذر خواهى براه ميافتد و از پس فردا بازار سياه و بدنبال ان دلالان نوبت ميگيرند و ميفروشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
باید اعدام بشه هرکی فساد کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
فری
۲۲:۳۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
چه جالب چه ادم خوبی اگر این قانون اجرا بشه دیگه.نه نیاز به زندان داریم نه قوه قضاییه خاطیان و فاسدان پوزش میطلبند همه هم میبخشندوکار تمامه با این شرایط به اوج جوانمردی میرسیم البته فعلا زتدان وقوه قضاییه را نگه داریم شاید از خا طیان وفاسدان کسی پوزش نطلبیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
عذرخواهی پول نمیشه که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
برای ما پول نمیشه برای اون که برده که هست راحتتر میخوره
آخرین اخبار